Restecpah!quote:
BTC versie is misschien wel beter?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is bij mij echt verpest door ETH. En ik vond het al niet groots.
Geniet ervanquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Na deze, wat mij betreft mooiste versie, van Hallelujah en voordat ik per ongeluk U2 hoor ga ik afsluiten en naar bed. Ik zie sommige van jullie wellicht morgenochtend vroeg wel. Fijne avond en nacht gewenst nog
Holy shit je hebt gelijk;quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.
Je moeder is een hoer!quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je op of aanmerken hebt tegen de scheids, iets wat niet mag! Ofzo.
Dat is wel echt de grootste domper in deze lijst.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Free Bird tussen 3 en 4
Wat is dit voor anti genot
Ja die hoort gewoon top 50 of hoger te staanquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Free Bird tussen 3 en 4
Wat is dit voor anti genot
Slaap lekker livelinkquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Na deze, wat mij betreft mooiste versie, van Hallelujah en voordat ik per ongeluk U2 hoor ga ik afsluiten en naar bed. Ik zie sommige van jullie wellicht morgenochtend vroeg wel. Fijne avond en nacht gewenst nog
Je bent een gelukkig man. Duplantisgodquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil nog een hoogtepuntje van 2024 met jullie delen.
Met mijn beste vriend was ik naar de Olympische Spelen geweest. Basketbal gezien (Giannis God) en veel atletiek. Wereldrecord van Duplantis. 3*3 basketbalgoud in een hoekje van het Stade de France.
Drie topdagen in wat sowieso een behoorlijk mooi jaar was
Het was weer gezellig livelink!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
Ik denk hetquote:
Ik ben nu ziedend woest en pislinkquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hoort gewoon top 50 of hoger te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |