Van Life of agony? Aretha?quote:
Ali G.quote:
Gaat niet om mijn mening, gaat erom dat als je een nummer covert dat je dan snapt waar je dan mee bezig bentquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik neem aan dat Jeff snapte dat ie geen fuck om jouw mening hoefde te geven
Wat een tragedie.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit tot op heden epische uur gaat zometeen wel als een nachtkaarsje uit
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.quote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jeff Buckley, tsja.
Verzopen voordat ie echt groot kon worden.
Lucille Werner heeft die gesponsord? *GROEEEEEEN*quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben ook nog een groene kaart in de aanbieding
[ afbeelding ]
Volgens mij snapt Jeff redelijk aardig waarmee ie bezig is :-)quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gaat niet om mijn mening, gaat erom dat als je een nummer covert dat je dan snapt waar je dan mee bezig bent
Sleep well Isoquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben ook nog een groene kaart in de aanbieding
[ afbeelding ]
Free Bird tussen 3 en 4quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijne pas tussen 3 en 4, Free Bird missen
Zou dat dan niet als sessiemuzikant geweest zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben, dat ie ooit nog op LL gespeeld had. In de begintijd van LL.
Even Tot Hierquote:
ALLE KOEIEN!!quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is bij mij echt verpest door ETH. En ik vond het al niet groots.
Het is Respecht!quote:
Als je op of aanmerken hebt tegen de scheids, iets wat niet mag! Ofzo.quote:
geen idee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zou dat dan niet als sessiemuzikant geweest zijn?
Ik weet t niet zo goed, hij dacht ook even een stukje te kunnen gaan zwemmenquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Jeff redelijk aardig waarmee ie bezig is :-)
En sorry voor de felle toon, wilde een grapje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |