Bono heeft geen pannen of kan geen potten breken?quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Eleanor verrassender, deze was voor mij al semi-voorspeld door de Evergreen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Mex dit vind ik misschien wel de meest verrassende stijger in deze regionen
Dit was volgens mij HET lied waarmee die coverband doorbrak bij dat programma, zal daardoor ook wel de grootste bonus hebben gepaktquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Mex dit vind ik misschien wel de meest verrassende stijger in deze regionen
maar zoveel zal Eleanor toch niet omhoog gaan? Die heeft vrij lang in deze regionen gebivakkeerdquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Eleanor verrassender, deze was voor mij al semi-voorspeld door de Evergreen.
Ik heb dit jaar nog wel gehad met het eerste album van Portishead aan op de achtergrond. Toen @PippenScottie een paar weken geleden aan me vroeg of Glory Box nog een speciale betekenis voor me had, dacht ik daar wel aan en zei ik maar snel: "Nee"quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Op welk T2000 plaat zou je het liefst seks willen hebben
De een dringt altijd en overal zijn muzikale uitspattingen op. De ander doet dat ook, maar via iTunes.quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het schattigquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar daar wilde ik ook volledig voor gaan. En de veel te hysterische berg confetti maakte het af ook
in dit topic krijg je ook geen antwoorden he?quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vraag me dit al 2 weken af.
Lekker plaatje, daar niet van.
Dat was het ook. Al kan je beter naar een wk gaan als je veel wil zienquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tof! Dat lijkt mij echt fantastisch, atletiek live mee maken tijdens de Olympische Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |