Ik snap die dwarsverbanden ook niet goed, ook die nieuwsberichten afgeleid van Hart van Nederlandquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze maken bij het nieuw ook al reclame… als het over Darts gaat, zeggen ze altijd dat het te zien was op Viaplay. Waarom die toevoeging?
Jij bent de eerste die er niet intraptquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook nietMeestal eind maart of in april.
verrek ik trapte er inquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook nietMeestal eind maart of in april.
Kantoor met Skyradio is al reden genoeg om een nieuwe baan te zoekenquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet als je naar kantoor moet en dan je collega sky radio aan hoort zetten met alleen maar kerstmeuk inclusief Wham.
Ik was snel af.
GODVER WEER GERICKROLLED
Ja, dat mag ik zeggen.quote:
Ik neem ook het andere biertje nu.quote:
Ik vind het echt totaal niet interessant om te kijken, gaat me iets te traag allemaal of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is serieus leuk, alleen jammer dat er alleen dikke lelijke Britten aan meedoen
Oh Arnequote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen even een genotssamenvatting van WHU-LIV gekeken.
SLOTGOD
quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh ik zag voorbij komen dat we nog een rowwen heze krijgen. Leuk.
ook een spijk blond?quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem ook het andere biertje nu.
ow.... ja..... keken ze daar allemaal naar viaplay natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar denk je dat die supporters zitten?
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb fuet met roquefort OMG dit is de lekkerste worst die ik ooit gehad heb
Straks kom ik in Ademnoodquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik zou ermee uitkijken. Voor je het weet krijg je geen adem meer. Dan kan Rob de Nijs nog zoveel alles wat ademt zingen maar dat helpt dan ook niks meer.
Geconcentreerde hartaanval, maar wel heel lekkere geconcentreerde hartaanval!quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een worst van 30cm neem ik aanquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |