Ja ook tijdens die herriequote:
Live Aidquote:
hij had advies gekregen van Andrequote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bono heeft dit uit een rijmwoordenboek?
This desperation
Dislocation
Separation, condemnation
Revelation in temptation
Isolation, desolation
-ation is ook wel echt een van de makkelijkste suffixen om op te rijmen omdat er zoveel worden van zijn die dat bevattenquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
This desperation
Dislocation
Separation, condemnation
Revelation in temptation
Isolation, desolation
goed zo.quote:
Geleend van Pascal van Bløfquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
This desperation
Dislocation
Separation, condemnation
Revelation in temptation
Isolation, desolation
die minimeet komt er dus op DTRHquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:Peaceman, @:Diaan73, @:Gretzl, ik heb een ticket voor DTRH gehaald.
Ja!quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Dan moeten we even een minimeet afspreken!
Toen was je opgehangen?quote:
Al besprokenquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
die minimeet komt er dus op DTRH
Ik mag toch niet hopen dat dit een collaboratie wordt nu.quote:
Alleen wijn.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je hebt een fles wijn op én tenminste één Gin-Tonic?
Water bij de wijn gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is water geworden, maar nog wel met wat te eten erbij
jij past ook prima in de KSCquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is water geworden, maar nog wel met wat te eten erbij
Je het werd me allemaal teveelquote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen was je opgehangen?
Je kijkt even niet en je mist van alles zie ik
das alleen van 1 tot 25 decquote:
Oké. Ik ken jouw drinking skills niet maar persoonlijk zou ik op dit punt denk ik voor water gaan.quote:
En zolderkamer fokkers winnen altijdquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kutspel ook. De winnende strategie is elke vorm van gezelligheid mijden heel december
Ik loop op 4 december de kapperszaak binnen en daar hebben ze SkyRadio aan staan. Welk nummer staat er op? Juist.quote:
Darts is serieus leuk, alleen jammer dat er alleen dikke lelijke Britten aan meedoenquote:
die doen ze gewoon morgen?quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor niemand over de paasvuren in het oosten des lands
Dartssupporters op Viaplayquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Nizno het volgende:
waarom is er zoveel lawaai tijdens het nieuws op de achtergrond?
Mag jij dat zeggen?quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Felagund het volgende:
Die nieuwslezer lijkt wel een beetje op een slanke broer van Mart Smeets.
Ja iddquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Felagund het volgende:
Die nieuwslezer lijkt wel een beetje op een slanke broer van Mart Smeets.
zal wel een eis van Viaplay zijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze maken bij het nieuw ook al reclame… als het over Darts gaat, zeggen ze altijd dat het te zien was op Viaplay. Waarom die toevoeging?
Een kapper die Skyradio aan heeft staat is al reden genoeg om een andere kapper te zoeken natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik loop op 4 december de kapperszaak binnen en daar hebben ze SkyRadio aan staan. Welk nummer staat er op? Juist.
ik zou ermee uitkijken. Voor je het weet krijg je geen adem meer. Dan kan Rob de Nijs nog zoveel alles wat ademt zingen maar dat helpt dan ook niks meer.quote:
Daar is sowieso minder wind morgenavond, dus minder een probleem lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
neh is een wave ofzo in het cafequote:
Die zijn er nu ook nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet als je naar kantoor moet en dan je collega sky radio aan hoort zetten met alleen maar kerstmeuk inclusief Wham.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
En zolderkamer fokkers winnen altijd
Die komen niet buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |