Dat is ook wel een van de irritantere collega's op mijn verdieping. Verder zijn het wel echt leukerdsquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Kantoor met Skyradio is al reden genoeg om een nieuwe baan te zoeken
Ik ben nog nuchter…quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die er niet intrapt
Grappig, want itt voetbal waarin soms weinig tot niet wordt gescoord, heb je hier elke 2 minuten een climax als een leg moet worden uitgegooidquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het echt totaal niet interessant om te kijken, gaat me iets te traag allemaal of zo.
Gewoon laptop niet dichtklappenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan mijn laptop niet meer dichtklappen zonder dat ie definitief kapot gaat. Dat wordt dus op de valreep van 2024 nog een extra uitgave morgen
Volgende keer in de wc pot plassenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf, waarom is de vloer van mijn badkamer nat?
Enige wat ik me kan bedenken is dat het komt door het koken eerder, omdat de luchtafvoer van de keuken en badkamer op dezelfde afvoer uitkomen, maar normaal gesproken slaat het niet zo neer
Die man zit op real life football manager onze kale vriendquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen even een genotssamenvatting van WHU-LIV gekeken.
SLOTGOD
In 2025 11 van de 12 maanden campagne voeren voor artiesten die schandalig genoeg nog niet in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿquote:
doe je het dansje er ook bij?quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks kom ik in Ademnood
Want de kans js groot
Breathequote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks kom ik in Ademnood
Want de kans js groot
SPIJK CITY genotquote:
Die van mij is ook natquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf, waarom is de vloer van mijn badkamer nat?
Enige wat ik me kan bedenken is dat het komt door het koken eerder, omdat de luchtafvoer van de keuken en badkamer op dezelfde afvoer uitkomen, maar normaal gesproken slaat het niet zo neer
quote:
trusten!quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed ladies en gentlepiepel
ik ga mn bed bezoeken anders krijg ik mn ogen echt niet open en ben ik te laat met werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop