Allemaal hetzelfde. Dik, vriendelijk, en godvrezendquote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben alleen in New York geweest. Geen idee hoe de andere staten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruce hoort dan ook op primequote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bruce zit écht constant op prime time jaDaardoor lijkt het nog erger gesteld dan het is.
Maar zoals gezegd vind ik zijn hogere veelal wel mooi, deze ook (ondanks beetje creepy lyrics)
Sandra Reemer vond dit leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Op de favoriete staat vraag: Colorado lijkt me zelf echt prachtig
+1quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef ShinyStar het volgende:
Staat er wel een plaat van Bruce diep in de nacht? Voor mijn gevoel heb ik ze echt allemaal gehoord.
Edit: Gecheckt en echt maar 2 ofzo.
Daar zouden ze nog eens een liedje over moeten maken.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef Isorden het volgende:
Mooie clip ook, opgenomen in Barcelona.
* Dagoduck zingt mee!quote:
Ik vind dat we het leukste stuk al wel gehad hebben. Hier is toch wel heel veel uitgekauwd en weinig staat meer in mijn hoogste regionen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja, voor mij blijft die voorlaatste avond wel peak Top 2000. Allemaal grote klassiekers maar wel nog net iets meer variatie dan helemaal bovenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |