dat was madonnaquote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Borderline zongen
En hoe moet je anders Den Helder overleven?quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb heus wel wat overgehouden aan mijn schoolcarrière van zo'n 23 jaar.
Nee die is hetquote:
studieschuld is geen maatquote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb heus wel wat overgehouden aan mijn schoolcarrière van zo'n 23 jaar.
Zoals ik al tegen @alopio zei, ook jij bent van harte welkomquote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe moet je anders Den Helder overleven?
Niet?quote:
HOLD THE LINEquote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is het per se een goed nummer? Net als de vraag of San Andreas een goede game is, is het antwoord daarop heel groot mwah.
Maar is het nostalgisch? jazeker
Vice City is sowieso de beste GTAquote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is het per se een goed nummer? Net als de vraag of San Andreas een goede game is, is het antwoord daarop heel groot mwah.
Ten tijde dat San Andreas uitkwam was het een briljante game, dat kun je niet vergeleken met wat tegenwoordig uitkomtquote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@Plastic_beker welquote:
YES! Qua sfeer onovertroffenquote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vice City is sowieso de beste GTA
Mss ooit. De vader van mijn vader's oma komt daar uit de buurt, zat bij de marine.quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen @:alopio zei, ook jij bent van harte welkom
Vice city genotquote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vice City is sowieso de beste GTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |