Nou ja, ik kom weinig in zulke situaties.quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel netjes eigenlijk
Incest is een juiste woordkeuzequote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, al is het meer de vraag welke van die Radio 2-artiesten nog niet hebben samengewerkt.
Oh voor mij een relatief vaak terug komend scenario.quote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom weinig in zulke situaties.
gewoon proberen om er driehoekjes in te drukkenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik een aandachtsboog van een luttere 10 seconden, met alcohol op wordt die aandachtsboog een vierkant.
Er staan al genoeg Queef nummers inquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef Momo het volgende:
Tussen de andere nummers is dit toch een beetje een kutscheet
Players shootquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef EDMAN- het volgende:
Dat jochie met die bril, is goed bezig. Alleen wil dat meisje er volgens mij niets van weten
cafe
Nee dat loopt niet soepelquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef EDMAN- het volgende:
Dat jochie met die bril, is goed bezig. Alleen wil dat meisje er volgens mij niets van weten
cafe
Pink Floyd driekhoekjes?quote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon proberen om er driehoekjes in te drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |