Dat kan niet want hij werkte nietquote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik.... ik zag je niet werkende plaatje
Als je de lat zo laag legt is het eerder een fineerlaagjequote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog steeds veel beter dan 4x Bankzitters
gewoon net als een jpgquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ik een gifje moet posten dus ik doe t maar niet
Ik verwacht Europapa nog veel later. Tragedy verrast me het meest denk ik.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd welke nummers oudjaarsnacht gaan halen @:Scorpion17 (Geen spoilers aub aan anderen)
We hebben nog in de aanbieding:
Europapa/Die With a Smile
Tragedy
Overcome
Story of My Life
Eleanor Rigby
Vivre
Lose Control
Linger
Rainbow in the Sky
dan staat er een raar dingetje voor.... bijna net als de standaard PI zoals bij jouw postquote:
Via de laptop is het appeltje-eitje maar via mobiel pakt hij altijd de verkeerde url op de een of andere manier.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ik een gifje moet posten dus ik doe t maar niet
Tragedy was ook een ding in de Evergreen, dus er is een reden voor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwacht Europapa nog veel later. Tragedy verrast me het meest denk ik.
Vivre was me bijna ontschoten. Nu moet ik weer aan die total overbodige draak van een cover denken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd welke nummers oudjaarsnacht gaan halen @:Scorpion17 (Geen spoilers aub aan anderen)
We hebben nog in de aanbieding:
Europapa/Die With a Smile
Tragedy
Overcome
Story of My Life
Eleanor Rigby
Vivre
Lose Control
Linger
Rainbow in the Sky
quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan staat er een raar dingetje voor.... bijna net als de standaard PI zoals bij jouw post
Had ik ook niet verwacht. Ik denk dat Tragedy en Europapa het nog wel redden trouwensquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eleanor verbaast me eigenlijk het meest.
ik kan nu doen alsof ik met je mee leef en typen...quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja t werkt om de een of andere reden nooit bij mij
Geilquote:
Origineel van Jannes is beter.quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eleanor verbaast me eigenlijk het meest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |