Ff naar boven scrollen, er staan enkele tipsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:33 schreef Krambo het volgende:
Is er een manier om de streams een stukje terug te spoelen?
Bij mij gaat het in Chrome en FireFox goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds zo'n donkere overlay bij het maken van foto's met Gyazo met FireFox, ik heb die instelling veranderd hierin, de hardwareversnelling uitgezet, browser herstart maar nog steeds die donkere overlay. Alleen met Gyazo het geval. Staat hierin een setting verkeerd toevallig?
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in Chrome en FireFox goed.
Heb bij beide Adblock Plus.
En heb de regel van @:KinKiJan (post 2) toegevoegd aan "Mijn filterlijst" onder geavanceerde instellingen
Misschien helpt het als je Gyazo verwijderd en opnieuw installeert?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.
Ik zit te kijken bij de instellingen in FF maar zou niet weten wat daar anders aan- of uitgevinkt kan staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Ga het eens proberen, dank.
Gedaan, maar nog steeds donkere overlay op de foto te zien.
Dat moet ik ook uitzetten als ik gifjes op caps wilde maken 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb hardwareversnelling uit staan, weet niet wat er uit of aan moet staan verder.
Bij firefox hardwareversnelling uitzetten. Had ik van de week ook plots met gyazo en firefox.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.
Heb ik gedaan, staan uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij firefox hardwareversnelling uitzetten. Had ik van de week ook plots met gyazo en firefox.
Via instellingen rechtsboven (3 streepjes)
[ afbeelding ]
Ik had je net gequotequote:
Bij mij staat bij (instellingen FF) aangevinkt : Digital Rights Management (DRM)-inhoudquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Yep, afgesloten en weer opgestart. Geeft alleen geen overlay met een screenshot zonder Gyazo.
Top tip.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 1 van de 2 het geluid uitzet.
Zet 1 stream zo zacht als mogelijk, en ze blijven gelijk lopen met tijd.
DRM staat bij mij gewoon standaard aan. Maar wat moet ik bij browserprivacy veranderen?quote:Op zondag 12 januari 2025 05:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij mij staat bij (instellingen FF) aangevinkt : Digital Rights Management (DRM)-inhoud
Ik heb niet veel computerkennis, dus don't shoot me als dat al logisch is
-edit- en misschien daar (ook) bij "Privacy & Beveiliging de "Browserprivacy-" veranderen?
Staat bij mij op."standaard".quote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
DRM staat bij mij gewoon standaard aan. Maar wat moet ik bij browserprivacy veranderen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Bij mij ook, dus dat is het allemaal niet.
Kan er nog steeds niet in, heb de ipad uit gezet, opnieuw aangedaan maar krijg nog dat videoland niet beschikbaar is op mijn locatiequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb me opgeofferd, Milena of storing, maakt me niet uit.. Maar wisselen werkt, op stream 1 nu podcast.
edit: ow zie dat Dotteke na wissel wel storing kreeg, dan beter niet gokken
Op Twitter hebben er ook veel last van.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet in, heb de ipad uit gezet, opnieuw aangedaan maar krijg nog dat videoland niet beschikbaar is op mijn locatie
OP mijn laptop ook niet. Ik wacht wel af zal vanzelf wel terug komen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op Twitter hebben er ook veel last van.
Lijkt videoland app specifiek te zijn, in de browser op m'n laptop werkt het gewoon.
Videoland op mijn tv geeft ook een storing: geen enkel programma of live is beschikbaar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op Twitter hebben er ook veel last van.
Lijkt videoland app specifiek te zijn, in de browser op m'n laptop werkt het gewoon.
Die Doen het welquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Op X roepen mensen dat het op laptop wel zou werken via de direct links.
Stream 1: https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
Stream 2: https://v2.videoland.com/big-brother-2/live
Kan dit zelf niet testen want bij mij werken de streams zonder problemen in m'n browser op de laptop
Via de pc nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Tascha071 het volgende:
Door op de link in de cos te klikken op mobiel weer kunnen kijken
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Op X roepen mensen dat het op laptop wel zou werken via de direct links.
Stream 1: https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
Stream 2: https://v2.videoland.com/big-brother-2/live
Kan dit zelf niet testen want bij mij werken de streams zonder problemen in m'n browser op de laptop
Balen, ik ga het niet testen, de vorige keer kon ik er ook niet in.quote:
Hij doet het weerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen, ik ga het niet testen, de vorige keer kon ik er ook niet in.
Hopelijk is het snel opgelost
Ik doe het maar ff hierquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet meer te kopieren. Hij kopieert vanzelf.
je kunt hem direct plakken als je op gif drukt..
er staat "copied image link to clipboard"
dus hij is meteen beschikbaar om te plakken
bij de instellingen van gyazo kan je dit uizettenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doe het maar ff hier![]()
Ik ben al de halve ochtend bezig , heb gyazo verwijderd, pc opnieuw opgestart , daarna gyazo gedownload
heb net gedaan wat jij hier zegt maar ik krijg niet de volledige link
Dit staat er bij jou
https://i.gyazo.com/8c8ce85d385292cd00d2f9f569784547.gif
Ik kreeg geen hele link, wat ik ook probeerde..
Maar net toch nog een paar keer geprobeerd en gecheckt
[ afbeelding ]
En ik heb nu idd wel een werkende link![]()
Hopen dat het zo blijft![]()
Thnx!!
Zie mijn post boven jouquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
bij de instellingen van gyazo kan je dit uizetten
[ afbeelding ]
ja maar standaard wordt deze gekopieerd naar het klembord, als je die optie uitzet kan je weer wat keuzes maken wat je wilt hebbenquote:
Ah dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar standaard wordt deze gekopieerd naar het klembord, als je die optie uitzet kan je weer wat keuzes maken wat je wilt hebben
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:11 schreef Willewa het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens dat ik gewoon in dit topic zit te lezen (zit altijd op telefoon), en dat ie dan zomaar naar de Tele2 website gaat zonder dat ik ergens op gedrukt hebMeer mensen last van?
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat niet specifiek maar wel dat ie ineens terugspringt naar mijn mAT lijst
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klik je niet perongeluk op een advertentie tussen de posts bij het scrollen ofzo?
anders zou ik het niet weten
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee gewoon echt elke keer terwijl ik m’n vingers niet eens op het scherm heb en aan het lezen ben. Met andere advertenties is dat wel zo, maar die Tele2-website komt zomaar een paar keer per dag![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , daar staat ook wat over in FB
FB / Reclame KPN
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef Puzzie het volgende:
Oh tele2 . ik denk dat ik wat anders bedoelde
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh thanks. Denk dat ik het snap inmiddels icm wat daar gezegd wordt. Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon, nog geen Security app op gezet omdat die zoveel batterij vreet. Op m’n oude telefoon had ik die wel en kreeg ik laatste tijd ook al vaker ineens zomaar een ‘deze website is schadelijk’ melding van m’n security app als ik hier zat te lezen.
Toen was dat dus ook al maar hield die app het tegen. Nu dus niet meer omdat ik die app er nog niet weer op heb.
Desalniettemin, raar probleem op Fok dus :/
Tenminste, als meer mensen er last van hebben.
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had het erover en dat was het eerste wat in mij opkwam , meer mensen hebben last van KPN , ik lees het ook in andere topics
Goedemorgen allemaal, even alles hierheen verplaatstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |