1 | v2.videoland.com##.hwBhbp |
1 | app.nlziet.nl##.fcpTgG |
Ja strontvervelend, heeft ook 0 meerwaarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Ben benieuwd, ga het testen zodra de streams live zijn. Die overlay voortdurend is tenenkrommend.
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
Nu maar hopen dat niet alle SL's hier gemeld worden.
Hebben ze daar gratis streamsquote:Op zondag 5 januari 2025 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
So far so good.. Account op GoPlay+VPN op Belgie zetten lijkt goed voor één stream iig
[ afbeelding ]
Het was eerder gelukt, maar 1 stream. Soms had HiDi 2 streams. Maar ik ga geen nieuw Videoland nemen het was leuk ¤0,99 maar dat is afgelopenquote:
Heb jaren voor 0.99 cent gehad, maar sinds een paar maanden moet ik meer betalenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was eerder gelukt, maar 1 stream. Soms had HiDi 2 streams. Maar ik ga geen nieuw Videoland nemen het was leuk ¤0,99 maar dat is afgelopen
Je moet wel een Belgische IP hebben anders laten ze niet kijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jaren voor 0.99 cent gehad, maar sinds een paar maanden moet ik meer betalen
Ik volg daar wat series dus heb hem aangehouden, maar je kan dan maar 1 stream kijken.
Op Ik ga heb mij nu bij playgo aangemeld en hoop er daar dan ook een te kunnen zien
O, dan houdt het opquote:Op zondag 5 januari 2025 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet wel een Belgische IP hebben anders laten ze niet kijken
Waar zet je dat neer dan? Bij filters handmatig bijwerken of zo?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Als je je muis over het beeld beweegt op videoland, wordt het beeld wat donkerder.
Dit is vervelend bij het maken van gifjes etc.
Door de volgende regel (zonder de eerste 1) in je adbocker te zetten, stop je het donkere scherm
[ code verwijderd ]
Bij mij werkt het nu, maar verder heb ik er de ballen verstand van, dus als het bij jou niet werkt kan ik je helaas niet helpen.
Ik gebruik uBlock Origin, daar zet ik 'm bij My Filters:quote:Op zondag 5 januari 2025 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waar zet je dat neer dan? Bij filters handmatig bijwerken of zo?
Oh, die heb ik (nog ) niet, daarom kon ik het niet vinden. Bedankt. Zou echt fijn zijn. Erger mij al jaren aan het donker worden van het scherm op Videoland.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gebruik uBlock Origin, daar zet ik 'm bij My Filters:
[ afbeelding ]
Denk dat het bij andere adblockers ook op een soortgelijke manier kan
Top!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, die heb ik (nog ) niet, daarom kon ik het niet vinden. Bedankt. Zou echt fijn zijn. Erger mij al jaren aan het donker worden van het scherm op Videoland.
Edit: het is gelukt met de andere blocker.
1 | app.nlziet.nl##.fcpTgG |
Niet meer, maar misschien handig als ik het ooit in de toekomst weer neemquote:Op zondag 5 januari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Top!
Ik weet niet of je NLZiet gebruikt, maar om het daar weg te halen:
[ code verwijderd ]
Meteen na de live van 20.30quote:Op zondag 5 januari 2025 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
Wanneer gaan de streams morgen eigenlijk aan? Ik heb net ff gezocht op Videoland maar nog niks te zien of te vinden.
Ja en gelijk de Main Topic " Jank hier over alles van BB 2025"quote:Op zondag 5 januari 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
Moet de TT niet "Jank hier over de streams" zijn
Nou dan open jij die. Beetje traditie he?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en gelijk de Main Topic " Jank hier over alles van BB 2025"
Het zal mij een eer zijn..quote:Op zondag 5 januari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan open jij die. Beetje traditie he?
Doet het niet hier. Via https://v2.videoland.com/big-brother-1/live kom je eerst nog niet gelijk op de stream, moet je nog een knop aanklikken om de stream te openen en dus ook nog steeds met een irritante overlay. Heb de code in uBlock Origin ingevoerd bij 'mijn filters'. Is de code al weer veranderd?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Als je je muis over het beeld beweegt op videoland, wordt het beeld wat donkerder.
Door de volgende regel (zonder de eerste 1) in je adbocker te zetten, stop je het donkere scherm
Deze zet je bij 'My Filters' of iets soortgelijks.
[ code verwijderd ]
Voor degene die afleveringen via NLZiet kijkt en daar ook van de donkere overlay af wil:
[ code verwijderd ]
Bij mij werkt het nu, maar verder heb ik er de ballen verstand van, dus als het bij jou niet werkt kan ik je helaas niet helpen.
Hmm.. Werkt nog steeds hier. Zowel bij de directe links, als bij beide streams via de LIVE knop op de homepage.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doet het niet hier. Via https://v2.videoland.com/big-brother-1/live kom je eerst nog niet gelijk op de stream, moet je nog een knop aanklikken om de stream te openen en dus ook nog steeds met een irritante overlay. Heb de code in uBlock Origin ingevoerd bij 'mijn filters'. Is de code al weer veranderd?
Heb m'n ublock settings eens naar firefox gegooid en daar werkt het net als met Edge en Chrome ook gewoon (ook mac).quote:Op maandag 6 januari 2025 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik gebruik FireFox overigens op een Mac.
Ja ik herinner me dat er ook nog een greasmonkey script voor was destijds bij EJVJL en vorig jaar BB, maar via de adblocker werkte bij mij ook dus nooit de moeite genomen om die te installeren.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk leest er hier iemand mee die een oplossing heeft waarbij het wel werkt, het is niet te doen elke keer met je muis er overheen en krijg je die fucking overlay weer. Niet te doen. Het heeft een keer gewerkt zo'n script om die overlay weg te krijgen, maar dat was een wat langer script meen ik.
waar zet ik die regel dan? kan je een printscreen geven?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Deze zet je bij 'My Filters' of iets soortgelijks.
[ code verwijderd ]
Voor degene die afleveringen via NLZiet kijkt en daar ook van de donkere overlay af wil:
[ code verwijderd ]
Staat hierboven, heb 'm ook maar even aan de originele post toegevoegd, is wat makkelijker dan heel dat topic uit pluizenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar zet ik die regel dan? kan je een printscreen geven?
Heb je dit probleem ook als je een normaal screenshot neemt of alleen via Gyazo?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Ook nog even via Chrome geprobeerd met uBlock Origin maar ook hierin geeft hij gewoon de overlay...
ik heb deze adblocker toegevoegd aan chrome en mn eigen verwijderd, heb de regel toegevoegd, maar het wordt nog steeds donker als ik met mn muis over het beeld ga, moet ik omdat ik hem voor het eerst gebruik ook nog iets aanzetten of werkt hij gewoon meteenquote:Op maandag 6 januari 2025 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat hierboven, heb 'm ook maar even aan de originele post toegevoegd, is wat makkelijker dan heel dat topic uit pluizen
Via Gyazo heb ik het alleen geprobeerd.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Is er al een manier gevonden om soepeler terug te spoelen of zitten we nog steeds vast aan het spammen van de 10 sec rewind knop?
[..]
Heb je dit probleem ook als je een normaal screenshot neemt of alleen via Gyazo?
Ik moest videoland wel even refreshen. De donkere overlay aan het begin met kijkwijzer is trouwens niet weg, maar daarna blijft de overlay wel weg als ik pauzer of met mijn muis over het beeld ga. Ik gebruik Brave btw.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb deze adblocker toegevoegd aan chrome en mn eigen verwijderd, heb de regel toegevoegd, maar het wordt nog steeds donker als ik met mn muis over het beeld ga, moet ik omdat ik hem voor het eerst gebruik ook nog iets aanzetten of werkt hij gewoon meteen
[ link | afbeelding ]
Zo staat het bij mij ook maar heb er nog wat andere filters ook staan dus bij mij staat het op regel 28 of zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb deze adblocker toegevoegd aan chrome en mn eigen verwijderd, heb de regel toegevoegd, maar het wordt nog steeds donker als ik met mn muis over het beeld ga, moet ik omdat ik hem voor het eerst gebruik ook nog iets aanzetten of werkt hij gewoon meteen
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja alleen de videoland tab refreshen na toevoegen van die regel doet de truc bij alle 3 m'n browsers inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik moest videoland wel even refreshen. De donkere overlay aan het begin met kijkwijzer is trouwens niet weg, maar daarna blijft de overlay wel weg als ik pauzer of met mijn muis over het beeld ga. Ik gebruik Brave btw.
Kijk eens of hetzelfde met een gewone print screen gebeurt, dan kun je iig al wat uitsluiten en ligt het misschien aan Gyazo zelf.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Via Gyazo heb ik het alleen geprobeerd.
ja heb deze dus net geinstaleerd dus hij moet nog vanalles toevoegen denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo staat het bij mij ook maar heb er nog wat andere filters ook staan dus bij mij staat het op regel 28 of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |