1 | v2.videoland.com##.hwBhbp |
1 | app.nlziet.nl##.fcpTgG |
Ja strontvervelend, heeft ook 0 meerwaarde.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Ben benieuwd, ga het testen zodra de streams live zijn. Die overlay voortdurend is tenenkrommend.
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
Nu maar hopen dat niet alle SL's hier gemeld worden.
Hebben ze daar gratis streamsquote:Op zondag 5 januari 2025 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
So far so good.. Account op GoPlay+VPN op Belgie zetten lijkt goed voor één stream iig
[ afbeelding ]
Het was eerder gelukt, maar 1 stream. Soms had HiDi 2 streams. Maar ik ga geen nieuw Videoland nemen het was leuk ¤0,99 maar dat is afgelopenquote:
Heb jaren voor 0.99 cent gehad, maar sinds een paar maanden moet ik meer betalenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was eerder gelukt, maar 1 stream. Soms had HiDi 2 streams. Maar ik ga geen nieuw Videoland nemen het was leuk ¤0,99 maar dat is afgelopen
Je moet wel een Belgische IP hebben anders laten ze niet kijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jaren voor 0.99 cent gehad, maar sinds een paar maanden moet ik meer betalen
Ik volg daar wat series dus heb hem aangehouden, maar je kan dan maar 1 stream kijken.
Op Ik ga heb mij nu bij playgo aangemeld en hoop er daar dan ook een te kunnen zien
O, dan houdt het opquote:Op zondag 5 januari 2025 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet wel een Belgische IP hebben anders laten ze niet kijken
Waar zet je dat neer dan? Bij filters handmatig bijwerken of zo?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Als je je muis over het beeld beweegt op videoland, wordt het beeld wat donkerder.
Dit is vervelend bij het maken van gifjes etc.
Door de volgende regel (zonder de eerste 1) in je adbocker te zetten, stop je het donkere scherm
[ code verwijderd ]
Bij mij werkt het nu, maar verder heb ik er de ballen verstand van, dus als het bij jou niet werkt kan ik je helaas niet helpen.
Ik gebruik uBlock Origin, daar zet ik 'm bij My Filters:quote:Op zondag 5 januari 2025 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waar zet je dat neer dan? Bij filters handmatig bijwerken of zo?
Oh, die heb ik (nogquote:Op zondag 5 januari 2025 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gebruik uBlock Origin, daar zet ik 'm bij My Filters:
[ afbeelding ]
Denk dat het bij andere adblockers ook op een soortgelijke manier kan
Top!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, die heb ik (nog) niet, daarom kon ik het niet vinden. Bedankt. Zou echt fijn zijn. Erger mij al jaren aan het donker worden van het scherm op Videoland.
Edit: het is gelukt met de andere blocker.![]()
1 | app.nlziet.nl##.fcpTgG |
Niet meer, maar misschien handig als ik het ooit in de toekomst weer neemquote:Op zondag 5 januari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Top!
Ik weet niet of je NLZiet gebruikt, maar om het daar weg te halen:
[ code verwijderd ]
Meteen na de live van 20.30quote:Op zondag 5 januari 2025 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
Wanneer gaan de streams morgen eigenlijk aan? Ik heb net ff gezocht op Videoland maar nog niks te zien of te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |