Heb het nooit wat gevonden. Veel te bitter voor mijquote:
Daar doe ik de volgende keer aandenkenquote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die onnodig het werkwoord doen gebruiken om een activiteit te verwoorden mogen ze de Noordzee in duwen
Die is wel erg lekker, maar wel hoog in percentage.quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tripel karmeliet is sowieso top 3 bier hier
Ik heb er 4 wel gehoord en 7 nietquote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef 4-elements het volgende:
Van mijn stemlijst zijn er 17 nummers voorbij gekomen. Heb er welgeteld 4 gehoord, waarvan 1 slechts half. Gaat lekker dit jaar.
Ow vandaar dat je Grolsch ook minder vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het nooit wat gevonden. Veel te bitter voor mij
noicecancelling koptelefoon en muziek. Echt ideaal!quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Hier is het in Groningen blijkbaar al 10 uur 's avonds de 31e als ik de knallen moest geloven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft een vrij lage standaarddeviatie qua noteringen.
Is toch een aanzienlijk betere score.quote:
Wel weer een oud nr met zn hoogste notering sinds mensenheugenisquote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft een vrij lage standaarddeviatie qua noteringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |