Wel eens gestoten en zo, want ik ben verdomd onhandig. Stoot altijd van alles, neem de bochten in de huiskamer (en op kantoor) te krap.quote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets met je voet aan de hand geweest in de afgelopen 5 jaar?
Dat was mijn favoriet, tot er dingen gebeurden en ik in aanraking kwam met de 2016 live versie van Comfortably Numbquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef Isorden het volgende:
Het is misschien een beetje cliché
Maar toch blijft SOYCD mijn favo PF.
Dan weet je wat je te doen staat, mocht je plots de muziek in willen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog wat laxeermiddel nemen
Een hele koelkast la vol. Ik ga eerst mijn laatste gebakken banaan nog opwarmenquote:
Er moet wat tijd overheen gaan, he?quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Dat was genieten![]()
Die plaat wordt gewoon met de jaren beter en beter
Ik ga voor een Affligem Tripel.quote:Op maandag 30 december 2024 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
https://www.ishetaltijdvoorpils.nl/
Ohja zul je nog wel over hebben van de Chinees. Lekker hoorquote:Op maandag 30 december 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hele koelkast la vol. Ik ga eerst mijn laatste gebakken banaan nog opwarmen
Jij schrijft SOYCDquote:
Half bier al tochquote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al sinds 4 uur joh. Je bent laat
Nee joh, toen was ik nog dronken van gisteren/vannacht/vanochtend.quote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al sinds 4 uur joh. Je bent laat
quote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet te verwarren met SYTYCD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |