Nee. Dan liever HJquote:
Kaasquote:
Stofzuigerdansje met I Want To Break Free genotquote:Op maandag 30 december 2024 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Het is stoffig hier en ik heb Queen zo, je weet wat dat betekent he?"
Ik dacht: Another one bites the dust
Maar die is al geweest
Vanmiddag Brand IPA gekochtquote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten, maar deze mening..
Ook nog vrij veel van liggen. Half zakje kaasblokjes en een aantal plakjes belegen kaasquote:
Hear hearquote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten, maar deze mening..
Wat is daar mis mee?quote:
Precies.quote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een paar van. Die zijn heerlijk voor goedkoop supermarkt ipa
Owhhh, Queensrychequote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef Isorden het volgende:
291 Romeo And Juliet Dire Straits![]()
![]()
290 California Dreamin' The Mamas & The Papas![]()
![]()
289 I Want To Break Free Queen![]()
![]()
![]()
288 Lopen Tot De Zon Komt Acda en De Munnik![]()
287 Silent Lucidity Queensr che![]()
![]()
286 Deurdonderen (Live) Normaal
285 One Day Like This Elbow![]()
284 Against All Odds Phil Collins![]()
283 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys![]()
282 Iedereen Is Van De Wereld The Scene![]()
281 The Rose Bette Midler![]()
![]()
280 Everybody Hurts R.E.M.
Tripel karmeliet is sowieso top 3 bier hierquote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hear hear
Affligem Tripel is qua prijs/kwaliteit een van de betere bieren. Al vind ik Tripel Karmeliet in dat kader nog iets beter.
Heb het nooit wat gevonden. Veel te bitter voor mijquote:
Daar doe ik de volgende keer aandenkenquote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die onnodig het werkwoord doen gebruiken om een activiteit te verwoorden mogen ze de Noordzee in duwen
Die is wel erg lekker, maar wel hoog in percentage.quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tripel karmeliet is sowieso top 3 bier hier
Ik heb er 4 wel gehoord en 7 nietquote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef 4-elements het volgende:
Van mijn stemlijst zijn er 17 nummers voorbij gekomen. Heb er welgeteld 4 gehoord, waarvan 1 slechts half. Gaat lekker dit jaar.
Ow vandaar dat je Grolsch ook minder vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het nooit wat gevonden. Veel te bitter voor mij
noicecancelling koptelefoon en muziek. Echt ideaal!quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Hier is het in Groningen blijkbaar al 10 uur 's avonds de 31e als ik de knallen moest geloven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft een vrij lage standaarddeviatie qua noteringen.
Is toch een aanzienlijk betere score.quote:
Wel weer een oud nr met zn hoogste notering sinds mensenheugenisquote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft een vrij lage standaarddeviatie qua noteringen.
U heeft Telegraph Road en Sultans of Swing nooit gehoord?quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is na Brothers in Arms toch wel hun mooiste
Iets te veel gepingel.quote:
Overhyped kabbel bandjequote:
Sultans of Swing. Er is nooit meer mooier gitaar gespeeld dan op dat nrquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
U heeft Telegraph Road en Sultans of Swing nooit gehoord?
Die 2e misschien juist te vaak gehoordquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja scheelde dat er vanmiddag 3 vlak bij elkaar zaten, want tot vanochtend stond ik nog op 1quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is toch een aanzienlijk betere score.
denk toch dat sultans of swing wel mn favoriet blijftquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
En geliefd bij de jeugdquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sultans of Swing. Er is nooit meer mooier gitaar gespeeld dan op dat nr
Dat is er bij mij toch een in het rijtje kan nooit kapot.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die 2e misschien juist te vaak gehoord
Nee nog nooitquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja heel tof. Zag per ongeluk de notering al. Facking hoogquote:
Van 16-35 in alle top 10'squote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja heel tof. Zag per ongeluk de notering al. Facking hoog
Sultans kabbelt?quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sultans of Swing kabbelt meer dan deze
Mja die staat ineens in de Top 20 zag ik?quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja heel tof. Zag per ongeluk de notering al. Facking hoog
je kabbelt zelf meer dan dezequote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verrassend. Enig idee waardoor? TikTok?quote:
en dik.quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja die staat ineens in de Top 20 zag ik?
ineens kun je lastig zeggen als de hoogste positie ooit 10 was en de laagste 32.quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja die staat ineens in de Top 20 zag ik?
Pff...quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En bij Blue Öyster Cult zijn ze samen tot in de eeuwigheidquote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de Killers al benoemd?
Bij HIM ook!quote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En bij Blue Öyster Cult zijn ze samen tot in de eeuwigheid
Zelfs ik weet hoe Sultans of Swing gaatquote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon geen titels onthouden.![]()
Join Me is denk ik gebaseerd ook op het verhaalquote:
Nou precies, daar heb je geen eens een titel voor nodig.quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik weet hoe Sultans of Swing gaat
Als je het recentst in het bos hebt gekakt mag je beginnen met Everdell toch?quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, de eerste zin uit California Dreamin' slaat op het feit wanneer ik weer eens in het bos heb gekakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |