SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
idd, ik vind dit altijd zo jammer.quote:Op maandag 30 december 2024 19:26 schreef maily het volgende:
Hier had een hele mooie TT kunnen staan ...
Lekker bellen met @:kree![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fap ze!
"Ohhhh schatje, wat heb je aan? Ja, trek dat eens uit voor me, wil je?"fapfapfap
![]()
hahahaha lol die fase zijn we bij lange na niet.quote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fap ze!
"Ohhhh schatje, wat heb je aan? Ja, trek dat eens uit voor me, wil je?"Do what you love, love what you do!![]()
Je weet dat je van Onze Lieve Heer je zaad niet op de stoffige vloer mag spillen?
Dan maar in een sok dus!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Succes ermee de komende uren![]()
Film begint![]()
![]()
Oh, dat klinkt als iets voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
The Hunter.
Een ernstig wazige film waarin de logica aan alle kanten rammelt.![]()
Dan ben ik gewoon wegquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Succes ermee de komende uren![]()
Film begint![]()
Veel plezier met de film"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hihi LOLquote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha lol die fase zijn we bij lange na niet.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik kom hier even binnen en lees gelijk ditquote:Op maandag 30 december 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
Je weet dat je van Onze Lieve Heer je zaad niet op de stoffige vloer mag spillen?
Dan maar in een sok dus!
:')![]()
![]()
Met vrienden als Daan Boom heb je geen vijanden nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom hier even binnen en lees gelijk dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toeval bestaat nietquote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DTS ten voeten (hihi voeten ---> sok) uit.quote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft hij geDaan?quote:Op maandag 30 december 2024 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Met vrienden als Daan Boom heb je geen vijanden nodig.♡♡♡♡![]()
Altijd als het Toby zijn uitzending is expres slechte motels boeken altijd toby zijn wensen verpesten oa. Toby won bijvoorbeeld een keer een weekendje op een cruiseschip en toen maakte Daan er een zonnebloem cruise van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Awwquote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd als het Toby zijn uitzending is expres slechte motels boeken altijd toby zijn wensen verpesten oa. Toby won bijvoorbeeld een keer een weekendje op een cruiseschip en toen maakte Daan er een zonnebloem cruise van.♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat @:gebrokenglas met zijn onafscheidelijke?
![]()
![]()
Gaat weer lekker hier!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee ....quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Is al een heel oude meme!
Hij zit zelfs in een Chocomel reclame!Kende ik niet.quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/hide-the-pain-haroldKen ik ook niet.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Hij heeft zelfs een Ted Talk gegeven over hoe hij ongewenst een meme werd:')![]()
Ja wel iets over meegekregen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft zelfs een Ted Talk gegeven over hoe hij ongewenst een meme werd![]()
![]()
Idemquote:Op maandag 30 december 2024 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Kijk geen tv dus zie zeeeeer weinig reclame.![]()
![]()
Kakhiel heeft ook een hele serie met hem, daar heet ie Evert en Evelienquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Same!quote:Op maandag 30 december 2024 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Kijk geen tv dus zie zeeeeer weinig reclame.![]()
![]()
Pics!quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kakhiel heeft ook een hele serie met hem, daar heet ie Evert en Evelien![]()
![]()
Doe eens gek!quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog een kopje koffie doen?![]()
![]()
Doe es gek!quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog een kopje koffie doen?![]()
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dit betekent![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat @:gebrokenglas met zijn onafscheidelijke?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas bolktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En haar naam is zeker ook Jet!quote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb kakhiel altijd al matig gevondenquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms wel grappig maar meestal niet zo:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik plaats nooit foto's via m'n telefoon. teveel gedoe. Maar zit nu achter mijn PC.quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef devzero het volgende:
Wat een gekut om 7 plaatjes te posten met je telefoon
Het is wat droge humor. Ik vind ze meestal wel leuk, maar soms slaat hij de plank goed misquote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb kakhiel altijd al matig gevonden
Soms wel grappig maar meestal niet zo![]()
Die PC staat thuis en ik ben niet thuisquote:Op maandag 30 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik plaats nooit foto's via m'n telefoon. teveel gedoe. Maar zit nu achter mijn PC.![]()
![]()
Daarom: Desktopquote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef devzero het volgende:
Wat een gekut om 7 plaatjes te posten met je telefoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook weer waar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik al zeker 15 jaar niet meer![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
😮quote:Op maandag 30 december 2024 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik al zeker 15 jaar niet meerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik blijf me daar natuurlijk niet altijd helemaal de goede persoon voor vinden.
maar het lijkt erop dat ze nu wel definitief een streep heeft gezegd achter die gozer, vervolgens een fles drank op had waardoor ze nu bij dr ouders zit.
Nu lijkt dat allemaal heel raar en negatief, maar ik denk (uit ervaring) dat dat mss nu wel eens de goeie stap is.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
ik hoop zo dat ik dan het goeie zeg he? want ik herken dit onwijs. maar iig dat ze ff bij dr ouders is ipv alleen lijkt me alleen goed.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Leuk zo vlak voor oud en nieuwquote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef kree het volgende:
ik hoop zo dat ik dan het goeie zeg he? want ik herken dit onwijs. maar iig dat ze ff bij dr ouders is ipv alleen lijkt me alleen goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb mijn desktop ook ingeruild voor een Laptop veel makkelijkerquote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd en laptop gehad. Ook veel handiger als student. En daarna nooit echt een reden gehad om een desktop te kopen. Gamen doe ik via de xbox en andere consoles en zware programma's hoef ik toch niet te draaien.
Mijn desktop stond in de kamer op een bureau, Ik ging mij daar aan ergeren.
En een voordeel ik kan hem meenemen naar vergaderingen en gelijk de notulen makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot, je UIquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn desktop ook ingeruild voor een Laptop veel makkelijker
En een voordeel ik kan hem meenemen naar vergaderingen en gelijk de notulen maken![]()
![]()
MacBookquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn desktop ook ingeruild voor een Laptop veel makkelijker
En een voordeel ik kan hem meenemen naar vergaderingen en gelijk de notulen maken
haha nog handiger.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik lees net geruchten over dat Valve bezig is met Half Life 3quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
O oeps, het was weer kermis in een van de topics waar ik mod dus even deze UI genomenquote:vergeten terug te zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeg!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik heb MacBook btw niet omdat ik antie windows ben, maar hun hebben het veel beter op orde muziek dingen met MainStage enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had je bijna niet herkendquote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, het was weer kermis in een van de topics waar ik mod dus even deze UI genomenvergeten terug te zetten
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
BRON????quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lees net geruchten over dat Valve bezig is met Half Life 3:')![]()
Ik was incognitoquote:
Hoeraquote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef kree het volgende:
maar het lijkt erop dat ze nu wel definitief een streep heeft gezegd achter die gozer, vervolgens een fles drank op had waardoor ze nu bij dr ouders zit.
Nu lijkt dat allemaal heel raar en negatief, maar ik denk (uit ervaring) dat dat mss nu wel eens de goeie stap is.♡♡♡♡![]()
Ja maar hij reageerde op mijn #TeamPC bericht met dat nieuwtjequote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half Life 2 is ook voor de consoles hoor![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Half-Life 2 en de DLC's hoort wel bij de beste games ooit hoor. Heb die shit op de familie PC gespeeld toen nog:')![]()
Het voelt altijd als een soort van vreemdgaan als ik een andere UI hebquote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Deze is wel sexyquote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voelt altijd als een soort van vreemdgaan als ik een andere UI heb
Wat zegt u nu Sinterklaasquote:
nou mss staat er een weg open denk ik nu dan?quote:
Hoewel dat trouwens nooit mijn hele insteek was, wmb is vrienden met elkaar ook goed. maarrrrre ik vond dr altijd wel beetje leuk./. wie weet.Do what you love, love what you do!![]()
Uhuhquote:Op maandag 30 december 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou mss staat er een weg open denk ik nu dan?
Hoewel dat trouwens nooit mijn hele insteek was, wmb is vrienden met elkaar ook goed. maarrrrre ik vond dr altijd wel beetje leuk./. wie weet.♡♡♡♡![]()
quote:Ik ben wel eens ondeugendquote:
best lastig dit. want wil ook niet het opvangnet zijn enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Niet te veel vertellenquote:
Dat was/ ben je al hequote:Op maandag 30 december 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
best lastig dit. want wil ook niet het opvangnet zijn enzo.♡♡♡♡![]()
Niet alleen je naamquote:
ja realiseer ik me idd?quote:
En mss is dat zo, maargoed. het kan twee kanten op he?
Haar helemaal laten vallen zal ik nooit doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, je hebt wel een laptop. Niet alles via je mobiel dus....quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd en laptop gehad. Ook veel handiger als student. En daarna nooit echt een reden gehad om een desktop te kopen. Gamen doe ik via de xbox en andere consoles en zware programma's hoef ik toch niet te draaien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet je ook niks?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit sinds ik werkloos ben bijna niet meer achter de laptopquote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel een laptop. Niet alles via je mobiel dus....
Nu wel voor Radio 49:')![]()
ik haat dit soort problemen echt........... mss daarom altijd vrijgezel.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind iemand een beetje leuk maar durf niet echt iets te appen of te flirten uit angst voor afwijzingquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef kree het volgende:
ik haat dit soort problemen echt........... mss daarom altijd vrijgezel.
ja dat had ik nu dus juist niet? en dan krijg je het tegenovergestelde.quote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind iemand een beetje leuk maar durf niet echt iets te appen of te flirten uit angst voor afwijzingDo what you love, love what you do!![]()
Wat je niet weet, dat weet je ook niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Wat heb je gekregen danquote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat had ik nu dus juist niet? en dan krijg je het tegenovergestelde.?
relatie-aangaan-angst. is dat een woord? dat heb ik wss beetje nu.
Maar ok al met al. het heeft nog geen haast en denk het kan werken. iig min of meer. maarja ik heb geen jaar met dr samengewoond enzo, mss wordt ik er keihard gek van ook.Do what you love, love what you do!![]()
Tegenovergestelde?quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat had ik nu dus juist niet? en dan krijg je het tegenovergestelde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Kun je niet gewoon rustig aan iets beginnen en wel zien waar het schip strand?quote:Op maandag 30 december 2024 20:23 schreef kree het volgende:
relatie-aangaan-angst. is dat een woord? dat heb ik wss beetje nu.
Maar ok al met al. het heeft nog geen haast en denk het kan werken. iig min of meer. maarja ik heb geen jaar met dr samengewoond enzo, mss wordt ik er keihard gek van ook.:')![]()
Dit dus.quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon rustig aan iets beginnen en wel zien waar het schip strand?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"durft niet te appen uit angst voor afwijzing enzo"quote:
ok ik apte en belde wel. maar meer uit bezorgdheid omdat ik haar altijd al ;leuk vond.Do what you love, love what you do!![]()
het idee wel idd.quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon rustig aan iets beginnen en wel zien waar het schip strand?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik merk dat mijn gesteldheid erop vooruit gaat nu ik iemand leuk vind. Maar dat kan dus ook kapotquote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
"durft niet te appen uit angst voor afwijzing enzo"
ok ik apte en belde wel. maar meer uit bezorgdheid omdat ik haar altijd al ;leuk vond.
hmmms zeker wel. en uit ervaring zeker als je dan denkt iemand is er en we vinden elkaar leuk etc..... denk beetje verder als daten. En dat ze het dan ineens uitmaakt. uit het niksquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn gesteldheid erop vooruit gaat nu ik iemand leuk vind. Maar dat kan dus ook kapot
Ik geen idee, mijn hartje gebroken iig wel.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom vind ik jullie ALLEMAAL leukquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn gesteldheid erop vooruit gaat nu ik iemand leuk vind. Maar dat kan dus ook kapotsinterklaaskapoentje
![]()
H̶̞̱̪̥̓̌̊́̈́͆̋̕̚͝͝͝͠ã̸̛͚̤̬͖͙̣̫͖̳͖͕̜́̑̽̀̋̂̿̋̓̀̊̊̿͝p̵͇̪̞̳̹͎̱͖̝̓͗̅͌̔́̓͑̂̕͜͝p̴͖̞̼̩̘̠̬̭̺͆̽͐̈͗̑ȳ̵̫͎̭͚̟̼̪̙̺͉̣͇̽̐̆̓͜͜C̷̨̢̛͈̦̦͇̭̹̻̟͖̹̖̙̤̍̓̏̾̉̃͂̕h̸̛̫̭͖͎̫̞̯̯̦̖̣̻̥̱̻̃̀̉̋̒͊͋̆̆̋̑̍͌͆͛͜ͅa̶̛̞͎̱̩͖̹͇̻̗̮̪̻͇̍̎̔̇̋̈͑̔̅́̕̕̚r̵̡̛̩̰̘̜̩̻̼̟̠̞̘̺͎͌͒̊̈́̍̏́̋̏̃͝͝l̸̡̛̬̲̮̤̭̞̓́͐͆̾̒̉̃͛͆͝ÿ̴̝͕̥̠͓͈̭̯̍̈́̍̿̌̈́̀̆̌͋̒̒̆̋̉̕ͅquote::')![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
H̶̞̱̪̥̓̌̊́̈́͆̋̕̚͝͝͝͠ã̸̛͚̤̬͖͙̣̫͖̳͖͕̜́̑̽̀̋̂̿̋̓̀̊̊̿͝p̵͇̪̞̳̹͎̱͖̝̓͗̅͌̔́̓͑̂̕͜͝p̴͖̞̼̩̘̠̬̭̺͆̽͐̈͗̑ȳ̵̫͎̭͚̟̼̪̙̺͉̣͇̽̐̆̓͜͜C̷̨̢̛͈̦̦͇̭̹̻̟͖̹̖̙̤̍̓̏̾̉̃͂̕h̸̛̫̭͖͎̫̞̯̯̦̖̣̻̥̱̻̃̀̉̋̒͊͋̆̆̋̑̍͌͆͛͜ͅa̶̛̞͎̱̩͖̹͇̻̗̮̪̻͇̍̎̔̇̋̈͑̔̅́̕̕̚r̵̡̛̩̰̘̜̩̻̼̟̠̞̘̺͎͌͒̊̈́̍̏́̋̏̃͝͝l̸̡̛̬̲̮̤̭̞̓́͐͆̾̒̉̃͛͆͝ÿ̴̝͕̥̠͓͈̭̯̍̈́̍̿̌̈́̀̆̌͋̒̒̆̋̉̕ͅ![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom vind ik jullie ALLEMAAL leuk
Nu al?quote:Op maandag 30 december 2024 20:03 schreef kree het volgende:
Nu lijkt dat allemaal heel raar en negatief, maar ik denk (uit ervaring) dat dat mss nu wel eens de goeie stap is.![]()
![]()
Ja, nieuwe ontwikkelingen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DeurdonderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit verhaal ging over andere uit verleden he? ff voor de duidelijkheid. nooit meer vriendinnetje daarna gehad.quote:Do what you love, love what you do!![]()
https://tweakers.net/nieu(...)ten-half-life-3.htmlquote:
Komt bovenop eerdere geruchten deze zomer dus ze zouden er zomaar wel eens mee bezig kunnen zijn. Mag je blij zijn als het in 2025 aangekondigd wordt en in 2028 een keer uitkomt maar toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ze al een fles drank op heeft?quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee wat hier uit komt ff op het moment.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb ik ook eens meegemaakt. Maar en half jaar later zijn we weer samen gekomen. En nog drie jaar volgehouden.quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zeker wel. en uit ervaring zeker als je dan denkt iemand is er en we vinden elkaar leuk etc..... denk beetje verder als daten. En dat ze het dan ineens uitmaakt. uit het niks
Ik geen idee, mijn hartje gebroken iig wel.
Ik was te claimerig en heb dat langzaam afgeleerd. Is inmiddels ook alweer 10+ jaar geleden:')![]()
na van de week en rest natuurlijk. Ik snap het soort van wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja, niet laten afkoelen, direct ingrijpen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree smeedt zijn vrouwen als ze nog warm zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Na ruim 20 jaarquote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ten-half-life-3.html
Komt bovenop eerdere geruchten deze zomer dus ze zouden er zomaar wel eens mee bezig kunnen zijn. Mag je blij zijn als het in 2025 aangekondigd wordt en in 2028 een keer uitkomt maar toch.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had echt heel indrukwekkende graphics toen half life 2 net uitkwamUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Iedereen zit hier al heel lang op te wachten. Half-Life 2 is alweer 20 jaar oud.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ten-half-life-3.html
Komt bovenop eerdere geruchten deze zomer dus ze zouden er zomaar wel eens mee bezig kunnen zijn. Mag je blij zijn als het in 2025 aangekondigd wordt en in 2028 een keer uitkomt maar toch.:')![]()
nouja het is ook niet altijd voor iedereen hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens meegemaakt. Maar en half jaar later zijn we weer samen gekomen. En nog drie jaar volgehouden.
Ik was te claimerig en heb dat langzaam afgeleerd. Is inmiddels ook alweer 10+ jaar geleden
maar snappen jullie beetje?Do what you love, love what you do!![]()
Ga sproeien.quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buren zitten vuurwerk af te steken in de tuin
Kondig het aan:
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER!!![]()
Ja, ik hield er eigenlijk al geen rekening meer mee dat er ooit nog een nieuw deel zou komen dus ik zit nu heel erg te hopen (en niet op de pot deze keer).quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Trauma van een hele generatie gamers is dit.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen zit hier al heel lang op te wachten. Half-Life 2 is alweer 20 jaar oud."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Voor die tijd was het ook een hele goede game enginequote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Had echt heel indrukwekkende graphics toen half life 2 net uitkwamsinterklaaskapoentje
![]()
Werd eens tijd joh.quote:
Doet me denken aan die gast die elke dag een video post met 'Half-Life 3 nieuws' en bijna elke dag de melding dat er geen nieuws is.
Bekijk deze YouTube-video
Al meer dan 2000 delen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
En nog steeds hoor vind ik. Werkt allemaal perfect.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Had echt heel indrukwekkende graphics toen half life 2 net uitkwam:')![]()
Nee is dit nou weer een ander meisje?quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
dit verhaal ging over andere uit verleden he? ff voor de duidelijkheid. nooit meer vriendinnetje daarna gehad.sinterklaaskapoentje
![]()
Het zijn ook maar geruchten... Niet te hard hopenquote:Op maandag 30 december 2024 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik hield er eigenlijk al geen rekening meer mee dat er ooit nog een nieuw deel zou komen dus ik zit nu heel erg te hopen (en niet op de pot deze keer).:')![]()
hahaha nee en ja :Squote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Nee is dit nou weer een ander meisje?
damn hoe leg ik dit jullie nou uit? hahahaDo what you love, love what you do!![]()
En zo zit ik wel op meer games met smart te wachten die waarschijnlijk nog jaaaaaaren ver weg zijn.
-Elder Scrolls 6
-Fall out 5
-GTA 6 (de pc versie)
En dan vergeet ik er nog wel een zooi
Nee en ja...Haar tweelingzus?quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee en ja :S
damn hoe leg ik dit jullie nou uit? hahahasinterklaaskapoentje
![]()
GTA 6 mag ook wel eens hoor. Pff al 10 jaar geen nieuwe game.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En zo zit ik wel op meer games met smart te wachten die waarschijnlijk nog jaaaaaaren ver weg zijn.
-Elder Scrolls 6
-Fall out 5
-GTA 6 (de pc versie)
En dan vergeet ik er nog wel een zooi:')sinterklaaskapoentje
![]()
Jip en Janneke-taalquote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee en ja :S
damn hoe leg ik dit jullie nou uit? hahaha
Ik heb mijn aandacht er niet helemaal bij dus ik ga het niet volgen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nieuwe Red Dead Redemption, is ook nog wel 5-10 jaar ver weg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb alleen deel 2 een stukje gespeeld maar vond er niks aanquote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe Red Dead Redemption, is ook nog wel 5-10 jaar ver weg.
Bijna alleen maar sloom paard rijden
Die Wild West setting spreekt me ook niet zo aan:')![]()
Kree's stille liefde heeft het uitgemaakt met haar vriend en heeft nu een fles drank op. Kree vraagt zich af of hij haar nu moet palen. Maar het zijn tweelingzusjes, dus hij weer niet wie van de twee nu beschikbaar iaquote:Op maandag 30 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn aandacht er niet helemaal bij dus ik ga het niet volgen.![]()
Ik heb het ook amper gespeeld, het sprak me niet aanquote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 een stukje gespeeld maar vond er niks aan
Die Wild West setting spreekt me ook niet zo aan![]()
nee kijk ( en voor de liefhebbers zoek alles terug)quote:
maar heyeeeeeel lang geleden toen. ik zeg maar net op fok kwam en alles ok was is er een verhaal geweest over berst stuk jonger meisje als ik was enzo en verliefd en dingen enzo, nooit wat ge beurt.
aantal jaren erna toen was ik 28 al he, uit het niks iemand die vroeg en wel wilde afspreken. (niet dezelfde dus 2 jaar jonger).
onwijs leuk allemaal en durf wel te zeggen dat waren de meest verliefde geile leuke weke ooit.
Die maakte het toen uit uit het niks, en kon er weinig aan doen ook.
Dan komt die in het spel waar ik het nu over heb, die ik dus al kon van lang voor dat alles?
Wel eens gedate en ik het afgehouden toen dus beetje. (zie bovenstaande). maar oké daarna gebeurde er aardig wat dingen die ik ook niet meer kon voorspellen. en het toeval is, dat mss dat onwijs op elkaar lijkt?
daarom is er een band (vriendschap). maar ook mss wel als relatie achtig.Do what you love, love what you do!![]()
O, maar net ging het over vroeger? Ik stap er ook net in, dus ik heb het ook allemaal niet gevolgd.quote:Op maandag 30 december 2024 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Kree's stille liefde heeft het uitgemaakt met haar vriend en heeft nu een fles drank op. Kree vraagt zich af of hij haar nu moet palen. Maar het zijn tweelingzusjes, dus hij weer niet wie van de twee nu beschikbaar iaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
duidelijker zo? anders pech want geen zin mee rom nog eens anders uit te leggenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Mooie combi-quotequote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 een stukje gespeeld maar vond er niks aan
Die Wild West setting spreekt me ook niet zo aan![]()
![]()
Nee, het is wel duidelijk. Maar jullie bellen dus zowat dagelijks? En daardoor weet je dat het uit is en ze nu bij haar ouders zit.quote:Op maandag 30 december 2024 20:40 schreef kree het volgende:
duidelijker zo? anders pech want geen zin mee rom nog eens anders uit te leggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Benieuwd wanneer die ex bij kree op de stoep staat.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is wel duidelijk. Maar jullie bellen dus zowat dagelijks? En daardoor weet je dat het uit is en ze nu bij haar ouders zit.
U had sushi besteld meneer?
BIEM![]()
ja. en omdat ik net vroeg en zeg zet het maar op hands-free. want het boeit mij niet of je ouders horen wat ik er op te zeggen heb.quote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is wel duidelijk. Maar jullie bellen dus zowat dagelijks? En daardoor weet je dat het uit is en ze nu bij haar ouders zit.
Ok andere kant van de lijn. een hoera etc. en ken haar zusje ook vrij goed en viavia.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk wel dat nu die relatie uit is je niet direct over 'zullen wij eens uit gaan' oid moet beginnen.
Ze is er nog vol van.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, ze is juist blij dat het uit is?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee klopt maar dat was onwijs niet het plan ook, laat het maar beetje aan haar.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk wel dat nu die relatie uit is je niet direct over 'zullen wij eens uit gaan' oid moet beginnen.
Ze is er nog vol van.Do what you love, love what you do!![]()
Precies.quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt maar dat was onwijs niet het plan ook, laat het maar beetje aan haar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt altijd nog dat zusje gaan daten. Of die caviaquote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja. en omdat ik net vroeg en zeg zet het maar op hands-free. want het boeit mij niet of je ouders horen wat ik er op te zeggen heb.
Ok andere kant van de lijn. een hoera etc. en ken haar zusje ook vrij goed en viavia.![]()
ik denk plan he? hoewel ik mss hoop heb op wellicht en meer? niet zo van belang, hoop dat ze zelf gelukkig is en dan zien we wel verder, tis nou echt allemaal nog te dramatisch.quote:Do what you love, love what you do!![]()
die is getrouwd helaas met een hele goede oud collega. LOLquote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog dat zusje gaan daten. Of die cavia
vandaar de link enzo ook heen en weer. niet dat ik dagelijks contact daar mee heb. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
maar vertel teveel.. voor nu laten we het houden opdat zij iig een eerste stap heeft genomen. naar haar eigen geluk, of ik daar een rol in speel later is vraag twee.
maar denk beetje mee in geholpen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat. Eerst moet het even bezinken bij haar en dan zie je vanzelf wel hoe het verder verloopt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk plan he? hoewel ik mss hoop heb op wellicht en meer? niet zo van belang, hoop dat ze zelf gelukkig is en dan zien we wel verder, tis nou echt allemaal nog te dramatisch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Urgh
moet ik haar nou whatsappen of niet. en wat moet ik zeggen???:')![]()
Geen zorgen, wat je vertelt blijft tussen deze DTS muren....quote:Op maandag 30 december 2024 20:49 schreef kree het volgende:
maar vertel teveel.. voor nu laten we het houden opdat zij iig een eerste stap heeft genomen. naar haar eigen geluk, of ik daar een rol in speel later is vraag twee.
maar denk beetje mee in geholpen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
juist eens.quote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat. Eerst moet het even bezinken bij haar en dan zie je vanzelf wel hoe het verder verloopt.Do what you love, love what you do!![]()
Niet afwachten, actie ondernemenquote:Op maandag 30 december 2024 20:49 schreef kree het volgende:
maar denk beetje mee in geholpen.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zorgen, wat je vertelt blijft tussen deze DTS muren....ik weet beter onderhand, maargoed zal jullie vertrouwen dan maar
Met de kans dat ze helemaal direct afknapt? Ze is denk ik nu iets te emotioneel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het klopt wel, tenslotte kennen we geen mensen buiten Fok!quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]ik weet beter onderhand, maargoed zal jullie vertrouwen dan maar
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja we zijn geen R&P hier, daar kun je vast beter advies krijgen. Maar een luisterend oor is hier soms wel.quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]ik weet beter onderhand, maargoed zal jullie vertrouwen dan maar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar verlang je zelf naar, @:Kree?![]()
![]()
quote:![]()
Kree, met allemaal kleine kreetjes...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmm gaan we levensvragen doen dan?quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar verlang je zelf naar, @:Kree?
Krijg je er ook eentje terug.
Waar ik naar verlang, mss een leuke vriendin. waarmee op vakantie gaan (samen wonen mss hoeft niet eens). Niet echt kinderwens meer. OF zo verliefd en gebeurt. of adoptie?
Al met al gewoon iemand om samen te zijn en dat ik niet alleen zit de rest van mijn leven.
Enne ok jij?Do what you love, love what you do!![]()
Het kan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een gezin met 9 kids?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Advies geef ik graag. Voor de kwaliteit kan ik geen garantie gevenquote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja we zijn geen R&P hier, daar kun je vast beter advies krijgen. Maar een luisterend oor is hier soms wel.![]()
![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog 3 uur voor mijn verjaardag![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Eigenlijk iemand om de rest van m'n leven mee samen te zijn en kinderen (max 2, geen 9) mee te krijgen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm gaan we levensvragen doen dan?
Krijg je er ook eentje terug.
Waar ik naar verlang, mss een leuke vriendin. waarmee op vakantie gaan (samen wonen mss hoeft niet eens). Niet echt kinderwens meer. OF zo verliefd en gebeurt. of adoptie?
Al met al gewoon iemand om samen te zijn en dat ik niet alleen zit de rest van mijn leven.
Enne ok jij?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond niet zo snel een gezin in Katwijk met 12 kinderenquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een gezin met 9 kids?
![]()
![]()
Het liefst zou ik er nog 2 koters bij willen hebben!quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eigenlijk iemand om de rest van m'n leven mee samen te zijn en kinderen (max 2, geen 9) mee te krijgen.Zeker als ze zo geweldig zouden zijn als Mini-ToT!
![]()
![]()
Over een paar jaar is dat erquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond niet zo snel een gezin in Katwijk met 12 kinderen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Mini-ToT is een schatje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er nog 2 koters bij willen hebben!Zeker als ze zo geweldig zouden zijn als Mini-ToT!
Wel wat druk
En dan krijg je een triplet.....quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er nog 2 koters bij willen hebben!Zeker als ze zo geweldig zouden zijn als Mini-ToT!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ok ok. is niet heel anders?quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eigenlijk iemand om de rest van m'n leven mee samen te zijn en kinderen (max 2, geen 9) mee te krijgen.
Alleen ik ben dat van kinderen wat anders gaan zien. ook ivm mijn eigen leeftijd en denk wil je dat nog nuDo what you love, love what you do!![]()
Mini-ToT is tof inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mini-ToT is een schatje.
Wel wat druk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mini-ToT is een schatje.
Wel wat drukJa dat is hij zeker!
Nog kramp in je klauwen van het tekenen?![]()
![]()
Ja die heb ik al in een fles hier, een triple biertje!quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je een triplet.....![]()
![]()
Kapoentje heeft heeft heel wat moeten inkleuren inderdaad....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja hij laat die kleurplaten uitprinten maar ik mag ze inkleurenquote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dat is hij zeker!
Nog kramp in je klauwen van het tekenen?
Hij mocht wel zeggen wat welke kleur moest worden:')![]()
Op deze foto is hij toch best onherkenbaar, dus deze kan wel ff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Op deze foto is hij toch best onherkenbaar, dus deze kan wel ff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn er wel hoor, maar niet meer in de laatste 2 generaties.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond niet zo snel een gezin in Katwijk met 12 kinderen
quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hij laat die kleurplaten uitprinten maar ik mag ze inkleuren
Hij mocht wel zeggen wat welke kleur moest worden
Ja ik ben het ook schijtzat dat ik ze steeds moet uitprinten; als jij er niet bent kleurt hij ze wel in, maar het uitkiezen van zo'n plaatje duurt bijna net zo lang als het inkleuren zelf!En dan moet er meteen weer eentje uitgeprint worden!
Sowieso wel goed dat hij plaatjes kleurt hoor!Goed voor de motoriek en alles.
![]()
wil maar zeggen. daarom staat Katwijk ook aan het front van de vooruitstreven.Do what you love, love what you do!![]()
En schilderen! Is ook heel goed.quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook schijtzat dat ik ze steeds moet uitprinten; als jij er niet bent kleurt hij ze wel in, maar het uitkiezen van zo'n plaatje duurt bijna net zo lang als het inkleuren zelf!En dan moet er meteen weer eentje uitgeprint worden!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe oud is je zoontje?quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Doet hij de laatste tijd wat minder, maar toch nog wel steeds!quote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En schilderen! Is ook heel goed.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok. is niet heel anders?
Alleen ik ben dat van kinderen wat anders gaan zien. ook ivm mijn eigen leeftijd en denk wil je dat nog nu:')![]()
Ik stopte met uitprinten van dat soort inkleurplaatjes toen mijn dochter iets van 6 was. Daarna wilde ze eigen dingen tekenenquote:![]()
Dit is pas sinds een week of zo, daarvoor wilde hij juist altijd zelf tekenen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stopte met uitprinten van dat soort inkleurplaatjes toen mijn dochter iets van 6 was. Daarna wilde ze eigen dingen tekenen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kinderen kunnen zo snel van interesse wisselen...quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is pas sinds een week of zo, daarvoor wilde hij juist altijd zelf tekenen.:')![]()
Echt wel; je hebt net wat gekocht en dan flop: next thing!quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kinderen kunnen zo snel van interesse wisselen...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kan nog wel tochquote:
Mijn oom is 69 en heeft net z'n derde kind gehad...:')sinterklaaskapoentje
![]()
Nog wel meer met meerdere vrouwenquote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je 50ste kun je nog wel 9 kinderen produceren.:')![]()
Ik ken wel meer van dat soort gevallen ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog wel toch
Mijn oom is 69 en heeft net z'n derde kind gehad...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ouder dan jij toen ik m'n toenmalige vriendin volgeblaft had en Mini-ToT ontstond.
of het kan of niet en dat hangt helemaal af van of vrouw. ook vraag 2quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog wel toch
Mijn oom is 69 en heeft net z'n derde kind gehad...
ik opzich heb er beetje vrede mee gewoon geen kinderen te krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar wat moet de wereld met 50 mini kreesquote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog wel meer met meerdere vrouwensinterklaaskapoentje
![]()
Ik begon het pas interessant te vinden toen mijn zus kinderen begon te krijgen. Is toch wel heel leuk. En het geeft een beetje een doel in het leven, zo'n kind.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
of het kan of niet en dat hangt helemaal af van of vrouw. ook vraag 2
ik opzich heb er beetje vrede mee gewoon geen kinderen te krijgen.:')![]()
hahaha maar wil ik dat, voor nu zie ik het iig niet zo?quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ouder dan jij toen ik m'n toenmalige vriendin volgeblaft had en Mini-ToT ontstond.
bv mijn zusje en zwager hebben er voor gekozen nooit kinderen, je weet wel. ff knipje gedaan enzo.
ik ben er niet van overtuigd. en zie de opties nog open, voor mijn eigen idee nu? hoeft niet zo zeer meer van me. maar kan ook nog wel veranderen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wij als mannen hebben de luxe dat we geen baarmoeder hebben die er op een gegeven moment mee ophoudt...quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha maar wil ik dat, voor nu zie ik het iig niet zo?
bv mijn zusje en zwager hebben er voor gekozen nooit kinderen, je weet wel. ff knipje gedaan enzo.
ik ben er niet van overtuigd. en zie de opties nog open, voor mijn eigen idee nu? hoeft niet zo zeer meer van me. maar kan ook nog wel veranderen.:')![]()
Absoluut!quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begon het pas interessant te vinden toen mijn zus kinderen begon te krijgen. Is toch wel heel leuk. En het geeft een beetje een doel in het leven, zo'n kind.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: