Het lijkt hier vooral de hoek waar de wind uit komt die wat anders is dan bij vorige stormen, ik hoor ineens geluiden / dingen rammelen die ik normaal niet hoor en een vuilcontainer is ook al aan de wandel gegaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:06 schreef fietsie het volgende:
Hier beginnen ineens de kleppen van de ventilatieroosters boven de ramen te rammelen. Waait het zo hard ?
Dat zou kunnen verklaren waarom deze kleppen nu ineens wel reageren. Doenzeandersnooit.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt hier vooral de hoek waar de wind uit komt die wat anders is dan bij vorige stormen, ik hoor ineens geluiden / dingen rammelen die ik normaal niet hoor en een vuilcontainer is ook al aan de wandel gegaan.
Grijs moeraslandquote:
Volgend jaar of zoquote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef MissHobje het volgende:
Wat een onstuimig vervelend weer vandaag, ik vind dit helemaal niets![]()
Laat het maar lekker vriezen en zonnetje schijnen..hopelijk komt dat snel
Nederlandse winters kennende gaat dat niet gebeuren niequote:Op maandag 6 januari 2025 18:34 schreef MissHobje het volgende:
Wat een onstuimig vervelend weer vandaag, ik vind dit helemaal niets![]()
Laat het maar lekker vriezen en zonnetje schijnen..hopelijk komt dat snel
Ik heb goede hoop dat vanaf vrijdag weer vaker de zon te zien isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nederlandse winters kennende gaat dat niet gebeuren nie
Donderdag sneeuw las ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:05 schreef THEFXR het volgende:
Het weer de komende 3 maanden
Druilerig, bewolkt, regen en af en toe een droge zonnige dag.
Viel mij op het werk ook al op gisteren, opvallend veel meldingen van omgewaaide bomen en andere troep terwijl het niet echt als een zware storm werd aangekondigd. Maar op het spoor was het een aardige bende gisteravond.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt hier vooral de hoek waar de wind uit komt die wat anders is dan bij vorige stormen, ik hoor ineens geluiden / dingen rammelen die ik normaal niet hoor en een vuilcontainer is ook al aan de wandel gegaan.
In het zuiden een beetjequote:
Het wordt juist heel stabiel, rustig winterweer de komende tijd met geregeld zonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:05 schreef THEFXR het volgende:
Het weer de komende 3 maanden
Druilerig, bewolkt, regen en af en toe een droge zonnige dag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |