Hier ook geheel bewolkt en maar 12 graden. We hebben hetzelfde weerquote:Op maandag 6 januari 2025 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
Hele dag grijs en winderig. Temperatuur is wel goed te doen
Jaaa dubbele cijfers willen we zienquote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Wat een vreselijk pisweer!![]()
Dit lijkt overgangsweer te zijn...![]()
We slaan de winter over en gaan direct door naar het voorjaar!
Hier in het zuidwesten alweer bewolktquote:Op maandag 6 januari 2025 12:06 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Wow gewoon ff blauwe lucht en wat zonnestraaltjes. Ik schrik er gewoon van
Zo is dat, eind volgende maand komt de lente in zichtquote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Wat een vreselijk pisweer!![]()
Dit lijkt overgangsweer te zijn...![]()
We slaan de winter over en gaan direct door naar het voorjaar!
nee ik wil een elfstedentochtquote:Op maandag 6 januari 2025 12:16 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Zo is dat, eind volgende maand komt de lente in zichtEind feb hebben we vaak al de eerste lentedag met een graadje of 15
Met de groeten vanaf Neeltje Jansquote:
Komt er nooit meer, gok ikquote:
Ochja, dat zou wel weer wat zijn... Maar dan moet het zeker een maand goed gaan vriezen!quote:
Voor ik het doorhad was het alweer voorbijquote:Op maandag 6 januari 2025 12:06 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Wow gewoon ff blauwe lucht en wat zonnestraaltjes. Ik schrik er gewoon van
Jawel... in dat ene jaar dat er een vulkaan ontploft, de zon te weinig kan stralen door de aswolken die de aarde rond gaan en we een jaar zonder zomer krijgen en de temperatuur wereldwijd gaat dalen.quote:
Laatst las ik dat de kans redelijk groot is dat wanneer de Golfstroom verder vertraagt, hier in West Europa de kans op een kouder klimaat aanzienlijk groter wordt. Dus nog even flink doorgaan met CO2 en stikstof uitstoten, dan heb je over pak em beet 30-40 jaar weer een Elfstedentochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |