quote:Op zondag 5 januari 2025 08:10 schreef Paul het volgende:
HET HEET GESNEEUWD IK GA @:MISSHOBJE WEKKEN
Verkapte..niet supervroeg opgestaan en nu de sneeuw gemist postquote:Op zondag 5 januari 2025 08:34 schreef DaMart het volgende:
Wordt er binnenkort overigens nog wel sneeuw van betekenis verwacht, die ook echt wat langer blijft liggen?
Dat vraag ik voor de slee, die na 4 jaar ook wel weer eens gebruikt wil kunnen worden.
Nou, om 7 uur lag er 2 mm of zo en dooide het nog niet volgens mijn telefoon. Dus er is gewoon niet veel blijven liggen hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verkapte..niet supervroeg opgestaan en nu de sneeuw gemist post![]()
Enne geen idee mijn glazen bol is stuk
Super balen danquote:Op zondag 5 januari 2025 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, om 7 uur lag er 2 mm of zo en dooide het nog niet volgens mijn telefoon. Dus er is gewoon niet veel blijven liggen hier.
In Amersfoort lag veel langer sneeuw. Zag sneeuwpoppen allesquote:Op zondag 5 januari 2025 09:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]maar wel goed wit buiten..en nu al regen, niets aan zo
![]()
Zo wel.ff sneeuwpret gekte met de buurt hondjesben zo even oppas
Vorig jaar heeft er toch wel sneeuw gelegen? Ik herinner me dat ik toen een paar keer in de sneeuw heb gereden met mijn paard. Of was dat alleen in het zuiden toen?quote:Op zondag 5 januari 2025 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Dacht ik gisterenavond laat nog in een laagje sneeuw te kunnen lopen in de sneeuw met mijn hond die nu zijn derde winter in gaat. Alweer niet.
Hij weet nog steeds niet wat een pakje sneeuw is.
Weer verheugd op niets.
Nou, gek genoeg komt het noorden er vaak bekaaid af.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er toch wel sneeuw gelegen? Ik herinner me dat ik toen een paar keer in de sneeuw heb gereden met mijn paard. Of was dat alleen in het zuiden toen?
Was alleen in Limburg (blijven liggen).quote:Op zondag 5 januari 2025 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er toch wel sneeuw gelegen? Ik herinner me dat ik toen een paar keer in de sneeuw heb gereden met mijn paard. Of was dat alleen in het zuiden toen?
Bij mij ook alleen ook snel weer weg aan het gaanquote:Op zondag 5 januari 2025 10:56 schreef Paul het volgende:
[..]
In Amersfoort lag veel langer sneeuw. Zag sneeuwpoppen alles
Reken daar maar op het is altijd kantje boort komende tijd, geen dikke ijskou die onze kant opkomt die gegarandeerd sneeuwpret voor aantal dagen kan geven helaas.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:34 schreef DaMart het volgende:
Wordt er binnenkort overigens nog wel sneeuw van betekenis verwacht, die ook echt wat langer blijft liggen?
Dat vraag ik voor de slee, die na 4 jaar ook wel weer eens gebruikt wil kunnen worden.
Kun je nagaan..al die regen die nu valt, het had zoveel sneeuw geweestquote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef Arizona het volgende:
Hier dooit / regent het nu ook snel weg. Maar nog wel lekker even gelopen in een best wel witte wereld
De regen komt hier al uren met bakken uit de lucht, paar graden kouder en het was 10+cm sneeuw geweestquote:
Nog even doorbijten met de verwarming uitquote:Op zondag 5 januari 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
De warmte komt je tegemoet
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |