WAT?!quote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk dit nummer. Kan best Phil hebben, maar hier en bij in the Air tonight niet
Als het topic een beetje rap gaat kan je toch niet naar de stream kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, op dat punt was ik een jaar of 2 geleden denk ik. Dat café kijken bracht alleen ergernis op. Lekker ouderwets de radio aan en de lijst bij me houden op een ander tabblad werkt momenteel prima voor me.
Maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
3.41 minuut toewerken naar een drumsolo
Voor mij was het het moment toen de zoom-schermen het opvingen en er de héle dag zo'n dikke papzak-pipo met een zonnebril in het café te zien was. Dat ik echt dacht, gast, heb je niks beters te doen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, op dat punt was ik een jaar of 2 geleden denk ik. Dat café kijken bracht alleen ergernis op. Lekker ouderwets de radio aan en de lijst bij me houden op een ander tabblad werkt momenteel prima voor me.
Coldplay komt nog natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef Strani het volgende:
Dit is de 5e van 7 liedjes in deze Top 2000 met 'paradise' in de naam.
Phil is zo'n beetje de uitvinder van de snare drum in popmuziekquote:
En behoorlijk Phil zelfsquote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Coldplay komt nog natuurlijk
Ja dat slaat ook helemaal nergens op met die reclames. Die statistieken waren nog wel leuk te zien tijdens de reclame.quote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Voor mij was het het moment toen de zoom-schermen het opvingen en er de héle dag zo'n dikke papzak-pipo met een zonnebril in het café te zien was. Dat ik echt dacht, gast, heb je niks beters te doen?
En toen dacht ik, ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag die papzak aan te gapen. Oh, en de TV-zender wordt nu op NPO 1 Extra gewoon ieder uur onderbroken(!) door TV-RECLAMES. Wat de fuck.
Heb dan liever miss Dion daarmeequote:
Nou dat dus, niks mis mee. Je kan je wel aan alles ergeren, dat is ook een keuze.quote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik vind koppen kijken in café juist leuk.
Maar die opbouw maakt het juist zo geweldig!quote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
3.41 minuut toewerken naar een drumsolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |