Maar straks Terug In De Tijd met Yves Berendsequote:
Ja maar of het echt in de top 5 hoort, ik weet niet hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima nummer en heeft om persoonlijke redenen ook nog eens extra impact op me, dus nee. Rollercoaster is voor mij een classic.
Ik zal m netjes wassen!quote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij en ik kunnen elkaar weer de hand schudden
Die ken ik niet, denk dat ik dat ook wel zo wil houdenquote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar straks Terug In De Tijd met Yves Berendse
Ja, op dat punt was ik een jaar of 2 geleden denk ik. Dat café kijken bracht alleen ergernis op. Lekker ouderwets de radio aan en de lijst bij me houden op een ander tabblad werkt momenteel prima voor me.quote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik merk dat ik dit jaar echt de audio alleen aan heb staan, normaal heb ik de tv er wel bij aan... maar ik ben écht zo klaar met dat 'KIJK ONS IN BEELD ZIJN'-volk wat daar zit. Volk dat echt massaal kaartjes KOOPT om daar dan 50 minuten te mogen zitten. Rot op.
Enorm overgewaardeerd jaquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk dit nummer. Kan best Phil hebben, maar hier en bij in the Air tonight niet
Ja, misschien even het protocollins er op nakijken.quote:Op maandag 30 december 2024 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zanger staat er wel Phil in
Ja maar drumgenotquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verschrikkelijk dit nummer. Kan best Phil hebben, maar hier en bij in the Air tonight niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |