Ja hoor, als ik het over lekkere biertjes heb dan is dat slechts een herinneringquote:
Liever mannen die wel van een goede stout houdenquote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever wijndrinkende mannen?
Knap man, veel respect daarvoorquote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik het over lekkere biertjes heb dan is dat slechts een herinnering
Zoals die Venezuelaanse jazzgitarist die ik gisteren zag.quote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever wijndrinkende mannen?
Stoute mannen, oh-la-laquote:Op maandag 30 december 2024 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever mannen die wel van een goede stout houden
Jij had ze kunnen tegenhouden dit uit te brengen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:46 schreef Cee het volgende:
Dit is toch wel een van de meest overgewaardeerde nummers uit Nederland.
Niet Rollercoaster??quote:Op maandag 30 december 2024 18:46 schreef Cee het volgende:
Dit is toch wel een van de meest overgewaardeerde nummers uit Nederland.
Hardop gelachenquote:
Krezip is een beetje de Editors en kings of leon van werchter aan t wordenquote:Op maandag 30 december 2024 18:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor de 7e keer in Landgraaf in 2025. Had niet gehoeven
wat is een valg??quote:Op maandag 30 december 2024 18:47 schreef Bargehassus het volgende:
Friese valg in het publiek bij de clip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |