Ik vind het wel lief, maar daar houd het mee op.quote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
Dit zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik kan vrij weinig met het liedje van Pieter en Keet
De enige die Mercury echt had kunnen opvolgen bij Queenquote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
George had een gewéldige stem![]()
![]()
Trollenbier? Is dat een soort kabouterbier (Lachouffe)?quote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net een kwak en trollenbier in de koeling gelegd
Het zijn natuurlijk 2 geweldige zangers die dit zingen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er altijd een dubbel gevoel bij, want het is aan de ene kant een prachtige plaat maar aan de andere kant ook een vreselijk zeiknummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De enige die Mercury echt had kunnen opvolgen bij Queen
Jep. Heel lekker blond:quote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Trollenbier? Is dat een soort kabouterbier (Lachouffe)?
Volgens mij is het een zwarte fles met groene afbeelding.quote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Trollenbier? Is dat een soort kabouterbier (Lachouffe)?
Ja dat is het een beetje, het is geweldig gezongen maar het doet me niet veelquote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk 2 geweldige zangers die dit zingen.
Maar ik ben soms wat selectief met ballads vrees ik, ze zijn erg hit or miss voor mij. En deze raakt me niet zo.
Blond is meestal goedquote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep. Heel lekker blond:
[ afbeelding ]
Oh, geel.quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep. Heel lekker blond:
[ afbeelding ]
Oeh die herken ik van een tijdje terug, die was wel lekker jaquote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep. Heel lekker blond:
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Dit raakt mij dan weer wel. Mooi toch?quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk 2 geweldige zangers die dit zingen.
Maar ik ben soms wat selectief met ballads vrees ik, ze zijn erg hit or miss voor mij. En deze raakt me niet zo.
Nog steeds geheelonthouder?quote:Op maandag 30 december 2024 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oeh die herken ik van een tijdje terug, die was wel lekker ja
Jij hebt liever wijndrinkende mannen?quote:Op maandag 30 december 2024 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik houd ook van blond. Maar liever niet met bier.
Blonde wijndrinkende mannen denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever wijndrinkende mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |