Ja zegt me dus helemaal niks, wil ik dat zo houden?quote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komend uur dan toch eindelijk die vervelende Yves Berendse
quote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kunnen we nu even uithijgen in de sterNou ik weet niet of ik daar lekker van ga ademenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Said no one ever.quote:
Vrees van wel.quote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja zegt me dus helemaal niks, wil ik dat zo houden?
Nee hoor. Heb er vandaag nog een paar gehoordquote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord, maar tijdens m'n eerste Top 2000 van wat jaren later waren er nog best wat verhalen over types die elkaar tijdens dansles hadden ontmoet op een of ander liedje van Boudewijn De Groot oid, pakweg 1972.
Dergelijke intermezzo's zijn lang en breed geschrapt.
JA JA JAquote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ligt er aan of je wel of niet van Nederlandstalige meezingers houdt.quote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In 2008 waren het nog uitgebreide verhalen, dat doen ze al lang niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb er vandaag nog een paar gehoord
Ik vind Malle Babbe een Nederlandse meezing, maar die is leuk. Dit is gewoon pure troepquote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt er aan of je wel of niet van Nederlandstalige meezingers houdt.
Volgens mij zijn er ook jaren geweest dat Elton amper gedraaid werd op de radio, tenminste de zenders waar ik naar luisterde. Waarom dat veranderd is? Geen idee. Misschien vanwege Got talents en dergelijke programma's? Daar zie ik zijn songs nog al eens voorbij komen.quote:
Ik heb daar doorgaans best een hekel aan maar ik vind Terug in de tijd dus echt een topnummer.quote:Op maandag 30 december 2024 18:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt er aan of je wel of niet van Nederlandstalige meezingers houdt.
Dat is nou pas echt overgewaardeerd. Nietszeggend nummer van een omhooggevallen gladjanus. Ik snap bij Engelbewaarder wel waarom het scoort, maar deze voel ik echt nietquote:
Gaat dit nog steeds over Yves Berendse?quote:Op maandag 30 december 2024 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hopelijk laat de politie deze man niet schieten
Ik voel ‘m in m’n beenderen, Mexi.quote:Op maandag 30 december 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nou pas echt overgewaardeerd. Nietszeggend nummer van een omhooggevallen gladjanus. Ik snap bij Engelbewaarder wel waarom het scoort, maar deze voel ik echt niet
Film over hem gok ikquote:Op maandag 30 december 2024 19:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook jaren geweest dat Elton amper gedraaid werd op de radio, tenminste de zenders waar ik naar luisterde. Waarom dat veranderd is? Geen idee. Misschien vanwege Got talents en dergelijke programma's? Daar zie ik zijn songs nog al eens voorbij komen.
Die film Rocket Man hielp ook wel mee op zichquote:Op maandag 30 december 2024 19:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook jaren geweest dat Elton amper gedraaid werd op de radio, tenminste de zenders waar ik naar luisterde. Waarom dat veranderd is? Geen idee. Misschien vanwege Got talents en dergelijke programma's? Daar zie ik zijn songs nog al eens voorbij komen.
Williams zal komend jaar ook wel in de lift komenquote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die film Rocket Man hielp ook wel mee op zich
jij houdt niet van een feestje?quote:Op maandag 30 december 2024 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, je zou hier tussenstaan
Pciesquote:Op maandag 30 december 2024 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die film Rocket Man hielp ook wel mee op zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |