1 maar. Ik dacht met 1 fles wijn en 1 liter gin wel door te komen tot morgenavond.quote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je had 3 flessen ingeslagen toch?
Komt me niet bekend voor eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kon wel relaten met Our Last Summer dit jaar
Of iets met een stilstaande klok.quote:
Soort uitnodiging voor een seventies-gang bang.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een eng gifje op de één of andere manier.
Die zal wel weten welk liedje hij bedoeltquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom zou die dat aan zn moeder vertellen?
Klopt. Ik heb ook wel een wild pig of nijlpaard wijnquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wijn wordt doorgaans niet van alpaca’s gemaakt
Weet niet of ze dat weetquote:
Dan zou ik het kapmes maar meenemen voor in het oerwoud.quote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Soort uitnodiging voor een seventies-gang bang.
Even aan mijn moederrr vragenquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom zou die dat aan zn moeder vertellen?
Liter gin lijkt me wel meer dan genoeg voor t/m morgenavondquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 maar. Ik dacht met 1 fles wijn en 1 liter gin wel door te komen tot morgenavond.
Ockhams razor zit toch in ieders uitrusting?quote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou ik het kapmes maar meenemen voor in het oerwoud.
Dat valt me onironisch eigenlijk nog meequote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef Felagund het volgende:
We krijgen ook nog 11 keer Queen, lol.
Tja, hij moet toch op een of andere manier zn alcoholisme goed praten hequote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, Ruud weer met die oh zo leuke bier sketch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |