Fred die deed allesquote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John Deacon volgens mij ook niet die dag
Maar was Roger wel?quote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John Deacon volgens mij ook niet die dag
Uitgesproken middelmatig achtergrondmuziekje.quote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Niet dat hier veel mis mee is.
Beetje 'over the top' hooguit.
2004 denk ik, nog minder dichtbijquote:
En scheten dat ie deed.quote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn echt mensen die elke scheet van Freddie helemaal briljant vinden hè?
Nou waren zijn scheten nog toonvaster dan dat gejengel van de Bankzitters, maar dat terzijdequote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Er zijn echt mensen die elke scheet van Freddie helemaal briljant vinden hè?
Die moest naar z'n Taylor.quote:
Dat ontken ik nergens.quote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nou waren zijn scheten nog toonvaster dan dat gejengel van de Bankzitters, maar dat terzijde
Opera zingen is wel een kunst , maar het nummer is niks.quote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit muzikaal één van de beste liedjes ooit.
Als iemand die ook wel eens ergens klant is, wij zitten er nooit op te wachten om gebeld te wordenquote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet zo'n zin om klanten te bellen in ieder geval. Die zitten daar meestal sowieso niet op te wachten op oudjaarsdag
Het gaat nog over jouw geliefde voetbalclub ookquote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit muzikaal één van de beste liedjes ooit.
Ja heb je die prachtige stem van Freddie en loopt er zo'n wijf doorheen te jengelenquote:Op maandag 30 december 2024 16:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind hun stemmen niet bij elkaar passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |