Ik ben al terug, gelukkig. Geen fijne tijd daarvoor, zo rond de feestdagen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet nog even naar de supermarkt om eten te halen. Geen zin in in
Mja, we krijgen hierna ook nog de pedoplaat en de plaat die zeker niet toffer dan de rest isquote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Broezen hebben we al lang en breed achter de rug
Zei d'r iemand thuisbezorgd?quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
Het stemsysteem zorgt ervoor dat mensen een heel rijtje platen van dezelfde uitvoerende aanklikken, dan krijg je dat.quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staat er helemaal teveel in ja. En vooral zoveel zo hoog. En dat zeg ik als Queen liefhebber.
neequote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zei d'r iemand thuisbezorgd?
Ik leef op een dieet van dingen die per ongeluk mee gekomen zijn uit de supermarkt zoals 400 gram gerookte zalm enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
Je hebt bij de AH eentje met een geel etiket en een kat erop. Als we geen wijnsnobs op bezoek hebben is dat hem hoorquote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wijnetiket met een dier? Sowieso drinkbaar
Als we dat met alles doen hebben we volgend jaar net 2 topics volquote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Insert hier alle Broes grapjes die ik al gemaakt heb, maar nu te lui ben om ze tikken
Gatoquote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt bij de AH eentje met een geel etiket en een kat erop. Als we geen wijnsnobs op bezoek hebben is dat hem hoor
Nog 6 keer Coldplayquote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En veel metallica en coldplay. En een hele trits dire straits en Pink Floyd. Dat zijn wel de bands met nog de meeste nummers in t verschiet denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog 6 keer PF ja.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
leuke agogo-reportage vorig jaar. Maar Nena is wel n beetje een wappiequote:
ik twijfel tussen patat of voedsel uit de vriezerquote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef PippenScottie het volgende:
Duur en matige keuze hier.quote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zei d'r iemand thuisbezorgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |