Nee, X is de facto een platform van iemand van de Amerikaanse regering. Je kunt beter de schijn van belangenverstrengeling en de mogelijkheid om onder druk te worden gezet vermijden. Ik vind dat Nederlandse overheidsinstanties dat ook zouden moeten doen. De belangen van de regering Musk zijn niet hetzelfde als die van ons of van andere Europese landen. Mochten ze bijvoorbeeld Groenland binnenvallen verwacht ik dat Musk berichten van, uit en over Denemarken naar beneden duwt. Daar moet je niet op gaan wachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:47 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Tering wat sneu![]()
Niet dat ik het eens ben met Volt (bij lange na niet), maar is het dan niet JUIST handig om als politieke partij op een platform te zitten waar in jou ogen een ander geluid geldt? Strategisch is het echt dom.![]()
Verander Musk in Soros, en heel BNW ontploft.quote:
Deze post is louter gebaseert op aannames en onderbuik. Helder.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, X is de facto een platform van iemand van de Amerikaanse regering. Je kunt beter de schijn van belangenverstrengeling en de mogelijkheid om onder druk te worden gezet vermijden. Ik vind dat Nederlandse overheidsinstanties dat ook zouden moeten doen. De belangen van de regering Musk zijn niet hetzelfde als die van ons of van andere Europese landen. Mochten ze bijvoorbeeld Groenland binnenvallen verwacht ik dat Musk berichten van, uit en over Denemarken naar beneden duwt. Daar moet je niet op gaan wachten.
Oh,ik kan me niet herinneren dat de CEO van Twitter zich als Siamese tweeling van Biden gedroeg en probeerde de verkiezingen in Duitsland en VK te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze post is louter gebaseert op aannames en onderbuik. Helder.![]()
Grappig hoe dat werkt eigenlijk, Twitter viel praktisch onder het bewind van de democraten en toen maakte lefties zich niet druk over dit soort zaken.
Dat moeten we allemaal natuurlijk anders zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh,ik kan me niet herinneren dat de CEO van Twitter zich als Siamese tweeling van Biden gedroeg en probeerde de verkiezingen in Duitsland en VK te beïnvloeden.
Dorsey?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh,ik kan me niet herinneren dat de CEO van Twitter zich als Siamese tweeling van Biden gedroeg en probeerde de verkiezingen in Duitsland en VK te beïnvloeden.
Tja, dat levert meer geld op voor Meta.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:00 schreef Rnie het volgende:
Leaked Meta Rules: Users Are Free to Post “Mexican Immigrants Are Trash!” or “Trans People Are Immoral”
Under Meta's relaxed hate speech rules, users can now post "I'm a proud racist" or "Black people are more violent than whites."
https://theintercept.com/(...)-content-moderation/
Wat een onzin. Jij weet ook dat de Twitter files uitwezen dat er amper beinvloeding was. Naar Trump luisterde Twitter ook gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze post is louter gebaseert op aannames en onderbuik. Helder.![]()
Grappig hoe dat werkt eigenlijk, Twitter viel praktisch onder het bewind van de democraten en toen maakte lefties zich niet druk over dit soort zaken.
En waarom zou je er een zak om geven, als je al van de leg raakt van wat woorden dan ben je mentaal niet sterk genoeg voor het echte leven.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat levert meer geld op voor Meta.
Intern leidt dit wel tot spanningen onder de medewerkers.
Maar zoals een goed Amerikaans bedrijf betaamt geeft Meta daar geen zak om.
Iedereen die het heilige evangelie Musk niet omarmt is een linkse deuger.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:42 schreef raptorix het volgende:
Ik zit nog wel op Twitter, maar kom er vrijwel niet meer, het Algoritme is dermate toxic dat het echt storend is.
Ik zit er eigenlijk alleen nog op omdat ik een aantal interessante mensen volg die het als platform gebruiken om te publiceren.
Je merkt het vooral als je op iets "trending" clicked, de eerste 20 posts is allemaal MAGA/QAN bagger.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iedereen die het heilige evangelie Musk niet omarmt is een linkse deuger.
En dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 08:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En waarom zou je er een zak om geven, als je al van de leg raakt van wat woorden dan ben je mentaal niet sterk genoeg voor het echte leven.
Wanneer je structureel discriminerende grote groepen normaal vind en daarna wel gaat klagen dat er blm rellen zijn ben je ook een compleet achterlijke mongool.quote:Op zondag 12 januari 2025 08:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En waarom zou je er een zak om geven, als je al van de leg raakt van wat woorden dan ben je mentaal niet sterk genoeg voor het echte leven.
Op een sociaal platform met interactie tussen content makers en users lijkt mij dat vrij normaal.quote:
En dat is dan beledigend bedoeldquote:Op zondag 12 januari 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iedereen die het heilige evangelie Musk niet omarmt is een linkse deuger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |