Dus we mogen ook streams van Musk plaatsen als hij weer aan het gamen is?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De bezigheden van de baas van X op X passen prima binnen een topic over X of microblogs.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
BNW wil zelf dat hek.
Laat ze er dan ook achter blijven.
Daar zal jij vast urenlang met een strakke plasser naar kijken jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus we mogen ook streams van Musk plaatsen als hij weer aan het gamen is?![]()
Is dat nieuwswaardig genoeg om in de krant te komen dan? Beetje raar om Musk die op zijn gebooste POE2 account speelt te vergelijken met zijn politiek aspiraties. Daarbij zie ik jou niet snel iets posten wat Musk in een slecht daglicht plaatst.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus we mogen ook streams van Musk plaatsen als hij weer aan het gamen is?![]()
Je zou een afzonderlijk Musk topic kunnen maken in NWS, POL of in SHO om de Musk fascinatie van obsessieve users te voeden. Dit topic hoort hedendaags wmb in DIG. We zijn al lang en breed over het nieuws (Musk takeover van Twitter) heen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is dat nieuwswaardig genoeg om in de krant te komen dan? Beetje raar om Musk die op zijn gebooste POE2 account speelt te vergelijken met zijn politiek aspiraties. Daarbij zie ik jou niet snel iets posten wat Musk in een slecht daglicht plaatst.
Want?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal jij vast urenlang met een strakke plasser naar kijken ja
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je zou een afzonderlijk Musk topic kunnen maken in NWS, POL of in SHO om de Musk fascinatie van obsessieve users te voeden. Dit topic hoort hedendaags wmb in DIG. We zijn al lang en breed over het nieuws (Musk takeover van Twitter) heen.
Zoals ik dus al zei, Musk zijn gaming escapades horen dus met jou retoriek hier ook thuis? Het is een stream van de baas van X die iets doet op X, in het topic over X (het is je vergeven, aangezien het hier niet meer over enkel X gaat)?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Alsof jij niet legio posts over Jack Dorsey hebt geplaatst nadat Jack Dorsey niet meer de baas van Twitter was. Daarbij is het onzin dat de baas van X niet meer verbonden zou zijn met X. Ik postte letterlijk een nieuwsartikel over de baas van X die iets doet op X in het topic over X en nu probeer jij al meerdere posts te beargumenteren dat het niets met X van doen heeft.
Verruil de naam Musk met Soros, en je mening was 180 graden gedraaid.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)%2Fwww.google.com%2F
De Groene Khmer laat haar ware gezicht zien.
Dat users die in BNW posten ook elders posten op FOK? De brutaliteit! Vooral omdat ze zelf om dat hek hebben gevraagd (?) is dit onacceptabel.quote:
Leuke draai, maar het ging om het gegeven dat BNW niet open staat voor buitenstaanders.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat users die in BNW posten ook elders posten op FOK? De brutaliteit! Vooral omdat ze zelf om dat hek hebben gevraagd (?) is dit onacceptabel.
Maargoed, je zou het wel willen natuurlijk he?
Ja je begon al over de gaming van Musk. Daar heb ik je ook al een antwoord op gegeven. Dat is niet nieuwswaardig, of zie jij artikelen in de krant dat Musk weer een kekke stream heeft gedaan met Path of Exile 2.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei, Musk zijn gaming escapades horen dus met jou retoriek hier ook thuis? Het is een stream van de baas van X die iets doet op X, in het topic over X (het is je vergeven, aangezien het hier niet meer over enkel X gaat)?
Wat betreft Dorsey, bedoel je de X aandeelhouder Dorsey? Die Dorsey? Over wat voor Dorsey posts gaat het dan? Zijn mening omtrent freedom of speech en de struggle die Twitter ervaarde al die jaren?
Je kan ook nog doelen op het feit dat ik Dorsey posts heb gepost omtrent Bluesky.
Hey verrek! Zie de TT!
Dit is een topic over X en het is de baas van X, daarnaast zie ik het op X dus dan hoort het toch in in dit topic?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is niet nieuwswaardig, of zie jij artikelen in de krant dat Musk weer een kekke stream heeft gedaan met Path of Exile 2.
Classic Lord-ronddraaiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom het extra relevant is dat in gesprek met Musk nog maar weer eens leugens over Nazi's worden verteld is omdat bijvoorbeeld jij extreem lang je kop in het zand hebt gestoken voor het feit dat de man een fascsist is.
quote:Meta stopt met DEI
Techgigant Meta stopt per direct met zijn programma voor diversiteit, gelijkheid en inclusie, bekend onder de naam DEI. In een memo aan alle medewerkers wereldwijd schrijft het bedrijf dat "het juridische en beleidsmatige landschap rondom diversiteit, gelijkheid en inclusie in de Verenigde Staten verandert".
"Het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten heeft onlangs besluiten genomen die een verschuiving inluiden in de manier waarop rechtbanken DEI zullen benaderen", zo staat in de memo. "Ook is de term 'DEI' beladen geworden omdat die door sommigen wordt opgevat als een praktijk waarbij bepaalde groepen een voorkeursbehandeling krijgen boven andere."
In de praktijk houdt de memo onder meer in dat Meta niet meer actief op zoek gaat naar leveranciers met een diverse achtergrond en dat niet meer voor iedere vacature wordt gekeken naar een diverse groep kandidaten. Meta gaat zich in plaats daarvan richten op programma's die vooroordelen voor iedereen verminderen ongeacht de achtergrond van mensen.
Factcheckers
Andere grote Amerikaanse bedrijven, zoals supermarktketen Walmart en fastfoodketen McDonalds hebben onlangs ook hun diversiteits- en gelijkheidsprogramma's aangepast.
De Amerikaanse nieuwssite Axios ziet de stap van Meta als een duidelijk signaal aan Meta-werknemers dat de drang van het bedrijf om vooruitgang te boeken bij de nieuwe regering van Donald Trump niet alleen een pose is, maar ook een verandering in de bedrijfsethiek die gevolgen zal hebben voor de bedrijfsvoering.
Eerder deze week kondigde Meta-eigenaar Mark Zuckerberg ook een aantal andere veranderingen aan. Het bedrijf stopt met de samenwerking met factcheckers. De samenwerking met experts, onder wie journalisten van grote internationale persbureaus, wordt opgezegd op, omdat die volgens Zuckerberg "politiek bevooroordeeld" zijn.
Ook wil hij het moderatiebeleid veranderen rondom bepaalde onderwerpen. Hij wil minder restricties rond onderwerpen als immigratie en gender.
Ze doen maar. Dat moeten ze lekker zelf weten. Het zal wel weer een uptick geven in aanmeldingen bij Bsky, maar verder is het eerder een probleem van het personeel.quote:
De rode draad in de podcast is voornamelijk Meta en de beweegredenen waarom ze hun beleid omtrend factcheckers en DEI hebben aangepast. Op een enkele uitspatting omtrent martial arts na is het dus behoorlijk relevant voor dit topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hee een post over Mark Zuckerberg. Moet dit niet in SHOW of DIG?
How the tables have turned. Pedocry wordt het woke en het nieuwe bnw hoekje van 2025 onwards.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze doen maar. Dat moeten ze lekker zelf weten. Het zal wel weer een uptick geven in aanmeldingen bij Bsky, maar verder is het eerder een probleem van het personeel.
.
En het was daarvoor FB of X?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
How the tables have turned. Pedocry wordt het woke en het nieuwe bnw hoekje van 2025 onwards.Plaatsen jullie alvast zelf even een hekje?
Wat betreft regelgeving waren FB en Twitter behoorlijk woke ja. Dit is dus bij beide platformen teruggeschroefd. Enkel het eigen gelijk wordt nog maar getolereerd bij Bluesky. Het neigt naar verkapte cult of sekte taferelen waar eenieder met andere opvattingen de mond wordt gesnoerd.quote:
Prima, dat gebagger is niet wat ik zoek. Als mensen zo tegen me praten in de kroeg loop ik ook bij ze weg. Censureer ik ze dan ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:46 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat betreft regelgeving waren FB en Twitter behoorlijk woke ja. Dit is dus bij beide platformen teruggeschroefd. Enkel het eigen gelijk wordt nog maar getolereerd bij Bluesky. Het neigt naar verkapte cult of sekte taferelen waar eenieder met andere opvattingen de mond wordt gesnoerd.
Maargoed, veel plezier aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |