Wat doet ie dan verkeerd?quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je Owen niet verschrikkelijk vinden is mijn tegenvraag.
Kijkt scheelquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet ie dan verkeerd?
Hij heeft een esthetisch verschrikkelijke worp. Hij had helemaal niet op dit WK mogen staan. Hij beweegt als een onzekere idioot over het podium. Hij blijft idioot goed aanhaken voor iemand die pure middelmaat is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gespeelde verbazing is alleen al walgelijkquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nare man, lelijke stijl, met geluk op dit toernooi (nee kan hij niks aan doen).quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch hadden wij daar ook willen staan. Dan maar middelmaat haha 35.000 ballen lekker manquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft een esthetisch verschrikkelijke worp. Hij had helemaal niet op dit WK mogen staan. Hij beweegt als een onzekere idioot over het podium. Hij blijft idioot goed aanhaken voor iemand die pure middelmaat is.
Soort Gurneyquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gespeelde verbazing is alleen al walgelijk
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rydz staat hemels te gooien en dat vind jij verschrikkelijk. Ok Hans dankje
Verschijning. Gurney met zijn down hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.
Hij haalt adem.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je bent nu eerder boos op iemand die vaker heeft bewezen te kunnen darten?quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.
Als Sjerrie een hond was zou ie kwispelen, elke keer als ie op tv kwamquote:Op maandag 30 december 2024 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
Jerry: de graaf is underdog. Dankje sjer
Er zijn zoveel darters die ik helemaal niks vind die bewezen kunnen darten, zoals vGerwen (lol).quote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je bent nu eerder boos op iemand die vaker heeft bewezen te kunnen darten?
Rydz met Jamie vergelijkenquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel darters die ik helemaal niks vind die bewezen kunnen darten, zoals vGerwen (lol).
Bij Rits is het echt ook zo stabiel als een ijsstokje. Korte fluke van een fantastisch WK en hij blijft jaren op teren als hij in zijn hoofd weer errors heeft, en dan is het echt anti-genot. Stukje Jamie Lewis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |