Ach Vetterquote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SOLIDAIR DIK IS BINNENKORT NIET MEER
,,Ja, in maart onderga ik een maagverkleiningsoperatie. Ik heb twee keer corona gehad en daarna ook een paar keer een longontsteking en ik merkte dat het heel veel kruim kostte om daar van te herstellen. In overleg met mijn huisarts heb ik besloten voor die maagverkleining te gaan. Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
Frans Timmermans?quote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SOLIDAIR DIK IS BINNENKORT NIET MEER
,,Ja, in maart onderga ik een maagverkleiningsoperatie. Ik heb twee keer corona gehad en daarna ook een paar keer een longontsteking en ik merkte dat het heel veel kruim kostte om daar van te herstellen. In overleg met mijn huisarts heb ik besloten voor die maagverkleining te gaan. Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
+4 na De Graaf - Nebridaquote:Op maandag 30 december 2024 15:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat verschil wordt wel kleiner volgens mij
,,Nee, integendeel, ik kijk ernaar uit. Dat ik straks meer energie heb. Mijn huisarts zei dat het een levensveranderende ingreep is. Ik kon volgens haar zelfs weer aan hardlopen gaan denken. Nou, dat heb ik voor het laatst gedaan toen ik in Tilburg journalistiek studeerde, dus dat is wel even geleden, haha.”quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |