Soms moet je mensen even niet aan dingen herinneren.quote:Op maandag 30 december 2024 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ooit nog gecovered door André Hazes
Ik dacht iemand post het wel, maar duurde zo lang dat ik het maar heb gedaan. Kan natuurlijk niet ABBA horen zonder gifje te zien.quote:Op maandag 30 december 2024 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt, ik was m net aan het opsporen weer in mijn gifjes
Ik las Sifan Hassanquote:Op maandag 30 december 2024 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik mn ideale dj-ploeg van vroeger en nu mocht samenstellen en je hebt 12 (12x 2 uur) plekken:
Frits Spits
Hans Schiffers
Stefan Stasse
Ron Stoeltie
Jeffrey Willems (helaas al overleden)
Ruud Hermans
Bert Haandrikman
Jan Willem Roodbeen (zonder zn sidekick)
Annemiek Schollaardt
Hans Smit
Marisa Heutink
Leo Blokhuis
Ja, die gif zit dit jaar wat minder in mijn hoofd dan voorheenquote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht iemand post het wel, maar duurde zo lang dat ik het maar heb gedaan. Kan natuurlijk niet ABBA horen zonder gifje te zien.
Ik ben zo gepavlovd door dit gifje dat ik ABBA hoor als ik op straat mooie billen ziequote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht iemand post het wel, maar duurde zo lang dat ik het maar heb gedaan. Kan natuurlijk niet ABBA horen zonder gifje te zien.
Was in die clip ook wel mooi te zienquote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat me altijd wel wat doet is dat je hier ook in alles het einde van ABBA voelt doorsijpelen...
Eigenlijk in al die late nummers.quote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat me altijd wel wat doet is dat je hier ook in alles het einde van ABBA voelt doorsijpelen...
Ja….al is dat bij Waterloo ook al welquote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Welk liedje komt er nu? 'Ik weet niet, ik weet niet.'quote:
Ik doe dat zeer regelmatigquote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Naar bed om kwart over 10 is wel moeilijk vroeg trouwens. Dat deed ik in de brugklas, daarna niet meer tenzij griep.
Is dit van een film?quote:
AH, maar wat bezielt mensen nu om nog de weekboodschappen te gaan doen. Stenigen die lui!quote:
Ya Kakquote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe spel je Kayak achterstevoren?
Vind ik knap. Zou ook eens vroeg naar bed moeten, maar lukt nooit. Wil altijd nog van alles doen.quote:
onakquote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef MTheBassman het volgende:
weet jou is annemiek meer als 45?quote:Op maandag 30 december 2024 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
AH, maar wat bezielt mensen nu om nog de weekboodschappen te gaan doen. Stenigen die lui!
ABBAmama, ABBApapa, ABBAbee, ABBAlala, ABBAbientje, ABBAbob, ABBAbella, ABBAbenno en ABBAborre...quote:
Eh, kayaK.quote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef MTheBassman het volgende:
Nooit van die muur gehoordquote:
en song gaa ik missenquote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Komende 40 minuten nog 2 keer ABBA is wel een beetje heftig trouwens.
Vorig jaar toch al?quote:
Ik heb, net als in het liedje, veeeeeeeel slaap nodigquote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vind ik knap. Zou ook eens vroeg naar bed moeten, maar lukt nooit. Wil altijd nog van alles doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |