Vanwege de emosies.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef Bargehassus het volgende:
Hallo allemaal!Even snel in de pauze. Volgens mij ben ik een van de weinigen die werkt vandaag.
![]()
Dus van posten zal niet heel veel komen maar ik doe mijn best.
Ik schakel weer in na een paar uurtjes weg te zijn geweest. Gelijk ditquote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wakker worden met een dubbele hazes en racoon is trouwens niet per se een feestje
Nope, zeker nietquote:
Die heb ik niet gezien. Ik heb tv niet aan als Annemieke de DJ is.quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar sidekick geeft me helemaal het gevoel dat je iemand wil slaan... soms hebben mensen zo'n uitstraling
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wakker worden met een dubbele hazes en racoon is trouwens niet per se een feestje
Ik heb zin om nu vieze plaatjes te delenquote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik gluur nu even mee via de werklaptop, waarop alle afbeeldingen hier per definitie geblokkeerd worden.
Ideaal!
Golden Earring? Shocking Blue? Earth & Fire?quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vergelijk t met de andere liedjes van Hollandse bodem
Hier ook nog een dagje aan het werk, de laatste dienst van 2024, dat welquote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik gluur nu even mee via de werklaptop, waarop alle afbeeldingen hier per definitie geblokkeerd worden.
Ideaal!
Ga onbeperkt je gang...quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu vieze plaatjes te delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |