Vanwege de emosies.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef Bargehassus het volgende:
Hallo allemaal!Even snel in de pauze. Volgens mij ben ik een van de weinigen die werkt vandaag.
![]()
Dus van posten zal niet heel veel komen maar ik doe mijn best.
Ik schakel weer in na een paar uurtjes weg te zijn geweest. Gelijk ditquote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wakker worden met een dubbele hazes en racoon is trouwens niet per se een feestje
Nope, zeker nietquote:
Die heb ik niet gezien. Ik heb tv niet aan als Annemieke de DJ is.quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar sidekick geeft me helemaal het gevoel dat je iemand wil slaan... soms hebben mensen zo'n uitstraling
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wakker worden met een dubbele hazes en racoon is trouwens niet per se een feestje
Ik heb zin om nu vieze plaatjes te delenquote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik gluur nu even mee via de werklaptop, waarop alle afbeeldingen hier per definitie geblokkeerd worden.
Ideaal!
Golden Earring? Shocking Blue? Earth & Fire?quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vergelijk t met de andere liedjes van Hollandse bodem
Hier ook nog een dagje aan het werk, de laatste dienst van 2024, dat welquote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik gluur nu even mee via de werklaptop, waarop alle afbeeldingen hier per definitie geblokkeerd worden.
Ideaal!
Ga onbeperkt je gang...quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu vieze plaatjes te delen
Mja, dat begrijp ik wel. Na de eerste keer het Heart of Gold- melodietje gehoord te hebben, heb je het hele plaatje wel gehoord.quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al sinds 2016 elk jaar dalend deze
Goud is zwaar.quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al sinds 2016 elk jaar dalend deze
Is hard to find these days.quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
Keep me searchin for a heart of gold![]()
Klinkt prima.quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, zeker niet
Veel rock en metal, beetje wat betere nummers van Taylor Swift, verder ook dingen die niet in de lijst komen zoals Airbourne, Ghost, maar ook Dolly Style (de Zweedse K3)
quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu vieze plaatjes te delen
heb je ook iets van Marisa Heutink tijdens de top 2000? Dat is mijn favorietquote:
Ook eenquote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Is hard to find these days.
(Jaja, dat is " good".)
Woon je al zo lang in Nederland?quote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef mario390 het volgende:
annemieke kenn ik ook al 9 jaren van radio geloof ik
Klinkt prima.quote:Op maandag 30 december 2024 12:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, zeker niet
Veel rock en metal, beetje wat betere nummers van Taylor Swift, verder ook dingen die niet in de lijst komen zoals Airbourne, Ghost, maar ook Dolly Style (de Zweedse K3)
Bankzitters , Flemming, Antoon, Schuitemaker, enz enzquote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Golden Earring? Shocking Blue? Earth & Fire?
Die speelde tijdje mee met The Analogues toch?quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Maakt die kerel van Annemieke eigenlijk nog steeds muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |