Tot laterquote:Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens een luchtje scheppen denk ik
Komt dichtbij dan hequote:Op maandag 30 december 2024 12:09 schreef Paul het volgende:
Snap nooit waarom mensen hier HOER bij roepen
Dat is nog een understatement.quote:
Vergelijk t met de andere liedjes van Hollandse bodemquote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Snap die adoratie van Hazes nooit zo.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Snap die adoratie van Hazes nooit zo.
Ja. Maar dat is dan wel een poederbrief.quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de andere Andre ook een brief voor z'n moeder hebben?
Erg he.quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb besloten om vanaf volgend jaar alleen maar te luisteren en niet meer te kijken want ik trek al dat popiejopie-gedoe in dat café van de DJ's echt voor geen meter meer
Vast nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jij erder mijn antword gesnappt?
Zwoele kus naar camera.gif. Van een paar jaar terugquote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef Gretzl het volgende:
Annemieke Godin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iemand nog Annemieke gifjes verzoekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die vent van Chef Special presteert het om zowel in het Nederlands als Engels een kutter accent te hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn weinig zangers met een lelijker accent in het Nederlands dan Bart van Racoon...
Die zijn ook heel mooiquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn favorits chiquitita,i have a dream, zo mooi
Jep, deze dateert alweer van 2021quote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zwoele kus naar camera.gif. Van een paar jaar terug
Goed bezig!quote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef Bargehassus het volgende:
Hallo allemaal!Even snel in de pauze. Volgens mij ben ik een van de weinigen die werkt vandaag.
![]()
Dus van posten zal niet heel veel komen maar ik doe mijn best.
Kan dit niet integraal op tvquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl het om hier gaat natuurlijk...
Alhoewel hij het zelf zeer nice vindt, om gewoon, you know, muziek te maken.quote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vent van Chef Special presteert het om zowel in het Nederlands als Engels een kutter accent te hebben
Ik hoor hetquote:
Nee danku. Ik vind haar niet leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 12:12 schreef Gretzl het volgende:
Annemieke Godin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iemand nog Annemieke gifjes verzoekjes?
Toen Annemieke voor kapitein speelde?quote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zwoele kus naar camera.gif. Van een paar jaar terug
Zo normal geblevenquote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alhoewel hij het zelf zeer nice vindt, om gewoon, you know, muziek te maken.
quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen fokkiesToch later wakker dan ik wilde
Die mixt t zo mooi als hij spreekt....quote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vent van Chef Special presteert het om zowel in het Nederlands als Engels een kutter accent te hebben
Die kan ik echt niet uitstaan inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen fokkiesToch later wakker dan ik wilde
Haar sidekick geeft me helemaal het gevoel dat je iemand wil slaan... soms hebben mensen zo'n uitstralingquote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee danku. Ik vind haar niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |