Hier lijkt Nelis een beetje op Nick Cavequote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
DIE ZOCHT ik!!quote:
mjah, maar dan denkt zij waarschijnlijk hetzelfde van jouquote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet haar, net als ik soms, eens 's ochtends bij het tankstation tegenkomen...
nee nog nie, maar van fokforum vanaf 2015quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Woon je al zo lang in Nederland?
Same here (en rockin in the free world)quote:Op maandag 30 december 2024 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is voor mij de uitzondering van Neil Young, deze vind ik wel leuk.
Emmely is de fijnste DJ ja, Annemieke is ook prima.quote:
Gelukkig hebben we ook heel wat goeds in Nederland. Ter compensatie van wat jij noemt.quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Klinkt prima.
Wij zijn normaal op kink te vinden met de kids van 7 en 9 die meeluisteren
[..]
Bankzitters , Flemming, Antoon, Schuitemaker, enz enz
Ja genoeg hoor, gelukkigquote:Op maandag 30 december 2024 12:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook heel wat goeds in Nederland. Ter compensatie van wat jij noemt.
Die snap ik wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen van beiden
Ik vind Emmely nep
quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben gewoon vergeten op de rollende stenen te stemmen dit jaar ...
/schaam
Ik verf elk jaar een rode deur zwart.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben gewoon vergeten op de rollende stenen te stemmen dit jaar ...
/schaam
Eigenlijk is die hele DJ-ploeg gewoon stikvervelend... allemaal iets teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen van beiden
Ik vind Emmely nep
Gedoequote:Op maandag 30 december 2024 12:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verf elk jaar een rode deur zwart.
Ze kijkt niet zoals Aru, dus denk het niet.quote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Krijgt ze nou voor dat kushandje een lichte TIA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |