Ja, hij is net gevlogenquote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gevraagd of John Denver is?
Eehm..zat toen gewoon al mee te luisteren hoorquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie nu beelden voor me van het bruiloftfeest van Els en Richard ergens diep in de provincie. Ze zijn 30 jaar getrouwd en geven een groot feest in het lokale partycentrum . Er zijn ongeveer 100 gasten en tegen het eind van de feestavond wordt dit nummer ingezet en gaan de net wat te aangeschoten gasten hand in hand hard meebleren met dit niemendalletje.
Ver onder de grond denk ikquote:
Ja denk het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ow de horror. Ik hoefde gelukkig niet van mijn ouders.quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Gretzl het volgende:
Take Me Home, Country Roads![]()
Dit nummer herinnert me op niet al te fijne wijze aan de twee seizoenen die ik verplicht op (stijl)dansles moest(ik was toen 14, en begon me pas nét echt te interesseren voor muziek.)
Dit is een adequate omschrijving voor de Mex4851.quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie nu beelden voor me van het bruiloftfeest van Els en Richard ergens diep in de provincie. Ze zijn 30 jaar getrouwd en geven een groot feest in het lokale partycentrum . Er zijn ongeveer 100 gasten en tegen het eind van de feestavond wordt dit nummer ingezet en gaan de net wat te aangeschoten gasten hand in hand hard meebleren met dit niemendalletje.
Wij doen dat met Brabant van Guusquote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat?quote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een adequate omschrijving voor de Mex4851.
quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Gretzl het volgende:
Take Me Home, Country Roads![]()
Dit nummer herinnert me op niet al te fijne wijze aan de twee seizoenen die ik verplicht op (stijl)dansles moest(ik was toen 14, en begon me pas nét echt te interesseren voor muziek.)
Mijn moeder vond samen met de andere moeders uit het dorp dat het belangrijk was om de kinderen dansles te laten hebben, omdat dat nog wel eens bij bruiloften en andere partijen van pas kon komen![]()
Ik zou mijn naam veranderen in dat geval.quote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij doen dat met Brabant van Guus
Inclusief sketch op dit nummer van de aanwezige buurt?quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |