Ja dat is zo, maar ik snap wel dat je daarmee niet op je bruiloft mee geconfronteerd wil worden.quote:Op maandag 30 december 2024 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach, dat panisch gevoelige van mannen met haarverlies vind ik ook wel sneu hoor.
Ja, klopt. Iets van humor moet kunnen toch? Maar die had hij niet echt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach, dat panisch gevoelige van mannen met haarverlies vind ik ook wel sneu hoor.
Ik ben blij dat ik nog niet kalend ben, maar als ik het ooit word scheer ik alles af en zet ik een hoed op.quote:Op maandag 30 december 2024 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, klopt. Iets van humor moet kunnen toch? Maar die had hij niet echt.
Volgens mij was het niet op een bruiloft, eerder een jubileum of zo. Ik was nog jong. Inmiddels heeft hij helemaal geen haar meer.quote:Op maandag 30 december 2024 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik snap wel dat je daarmee niet op je bruiloft mee geconfronteerd wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef Bugno3 het volgende:
De Z van Zatte Richard, die we wekelijks meemaken
Phoebequote:Op maandag 30 december 2024 11:40 schreef Gretzl het volgende:
Doet me denken aan Phoebes parel over Graceland (too)![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet op een bruiloft, eerder een jubileum of zo. Ik was nog jong. Inmiddels heeft hij helemaal geen haar meer.Ow maar dat is ook geen geschikt moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIPMake love, not war ☮
quote:Op maandag 30 december 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De A is van autotune, dat vinden wij niet fijn
De B is van blof, wier vreselijke Zeeuwen zijn
De C is van Candy Dulfer, zij is goed op de saxofoon
Dit zou passender zijn na A: De B is van Bankzitters, want die gebruiken dat teveel.quote:Op maandag 30 december 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De A is van autotune, dat vinden wij niet fijn
De B is van blof, wier vreselijke Zeeuwen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |