quote:
Ongemakkelijk voor jou of voor hem? Of beide?quote:Op maandag 30 december 2024 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Waar gebeurd: bij de bruiloft van mijn oom en tante was er een filmpje opgenomen met de exen van mijn oom.
Dat was best ongemakkelijk.
Nee, dit kan nietquote:Op maandag 30 december 2024 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Waar gebeurd: bij de bruiloft van mijn oom en tante was er een filmpje opgenomen met de exen van mijn oom.
Doe maar wat minder Bløfquote:Op maandag 30 december 2024 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Doe Maar dan Bluf.
Geen last van in Twentequote:Op maandag 30 december 2024 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
De letters van het alfabet blijven in dit zand niet staan.
Voor mij niet, ik was toen 18 denk ik. Maar wel voor hem, maar ook voor mijn tante wel.quote:Op maandag 30 december 2024 11:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ongemakkelijk voor jou of voor hem? Of beide?
Waren ze knapper dan je tante?quote:Op maandag 30 december 2024 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Kan iemand dit vertalen?quote:Op maandag 30 december 2024 11:36 schreef mario390 het volgende:
bij polse tv top 100 eu.disco is nu wel de halfe nederlandse op 60 C.C.Catch Cause you
are young
Bij ons in de familie was er ooit een grap dat de 'T voor toupet was, voor X een hoofdzaak', die grap viel ook niet heel goed bij hem.quote:Op maandag 30 december 2024 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat werd een halszaak?quote:Op maandag 30 december 2024 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij ons in de familie was er ooit een grap dat de 'T voor toupet was, voor X een hoofdzaak', die grap viel ook niet heel goed bij hem.
Ow nee daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 30 december 2024 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij ons in de familie was er ooit een grap dat de 'T voor toupet was, voor X een hoofdzaak', die grap viel ook niet heel goed bij hem.
Hansie Hansie Godquote:Op maandag 30 december 2024 11:38 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:MTheBassman
JIJ WIST WIL WIE IK WAS, ZWAAIEND MET M'N JAS![]()
Ach, dat panisch gevoelige van mannen met haarverlies vind ik ook wel sneu hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |