Oh dat kan best leuk zijn hoorquote:Op maandag 30 december 2024 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen escape room voor mij verjaardag. Nooit eerder gedaan.
DOe jij dat ookquote:Op maandag 30 december 2024 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.showtime-agency.nl/sinterklaas-striptease/
Eensquote:Op maandag 30 december 2024 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke film met Jason Statham is ook tof. Killer Elite zie ik hier. 1 uur 56 minuten.
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe isquote:
Nee, ik wil alles voor niets, betaal er niet voorquote:
@klaasweetallesquote:Op maandag 30 december 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe is
Overdag bolkt hij, s.nachts gaat hij uit de kleren en geen een striptease voor jonge dames
Sinterklaas uit de kleren kom bij kapoentje dan kan je het lerenquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs vast wel
Druk baasje hoorquote:Op maandag 30 december 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom klaasje zo moe is
Overdag bolkt hij, s.nachts gaat hij uit de kleren en geen een striptease voor jonge dames
Klaasnaaitallesquote:
Hij is er voor groot en klein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 30 december 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er voor groot en klein.
Kleuren met het kleine grut en in de avond zit hij vrouwen aan hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haren, en woelt er zacht doorheenquote:
Dat rijmt nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haren, en woelt er zacht doorheen
Zo is Sinterklaasje er voor iedereenquote:
Voor groot en kleinquote:Op maandag 30 december 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is Sinterklaasje er voor iedereen
Nee nee, die haren... dat rijmde nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is Sinterklaasje er voor iedereen
En zo is het, man of vrouw of kindquote:
Hoeft ook niet altijd te rijmenquote:Op maandag 30 december 2024 13:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee nee, die haren... dat rijmde niet
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NLquote:
100+quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NL
Snel nog ff een bolkrijm schrijven voordat het zo warm wordt dat de Bolkes constant op apegapen liggenquote:
Das volgens mij sinds de temperatuur wordt bijgehouden. Interessant.quote:
Hey daar is ie weer,quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gemiddelde jaartemperaturen van ik schat zo ongeveer de laatste 30 tig jaar in NL
Goed planquote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel nog ff een bolkrijm schrijven voordat het zo warm wordt dat de Bolkes constant op apegapen liggen
Dat kan ik ook van u zeggenquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das volgens mij sinds de temperatuur wordt bijgehouden. Interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |