quote:Op maandag 30 december 2024 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen die niet naar lyrics van liedjes luisteren kan ik niet serieus nemen.Alleen zijn veel lyrics gewoon niet te verstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mensen die niet naar lyrics van liedjes luisteren kan ik niet serieus nemen.Ik weet datgene wat in die spoiler staat, maar het lukt me niet. Het zit niet van nature in me om erop te letten, tenzij Nederlandstalig en/of heel opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zullen m'n dancewortels zijn die op die manier nog steeds doorwerken, ondanks dat ik al jaren van alles en nog wat luister.
Ik kan niks beloven, maar ik schrijf m op voor volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aanrader! En je gaat dit nummer waarschijnlijk ook meer waarderen.
Gruwelijk verhaal is het eigenlijk.
Daar kan Frank niets aan doen.quote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen zijn veel lyrics gewoon niet te verstaan
Ze staan allemaal onlinequote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen zijn veel lyrics gewoon niet te verstaan
Vind vooral dat die andere nummers van Doe Maar wat beter verspreid over de lijst mogen, dit is primaquote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef peaceman het volgende:
Deze staat dan wel weer erg hoog.
Oh en Henny
Ik maak even een foto van deze post, zodat ik je niet vergeet te vragen volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, maar ik schrijf m op voor volgend jaar
Ja oke, maar als ik echt muziek luister dan.. luister ik naar de muziek. Een tekst lezen past daar niet echt bijquote:
Vrienten was sowieso behoorlijk geniaal.quote:Op maandag 30 december 2024 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrienten had wel smaak qua bas. Dingwallgenot
Ik luister er soms wel naar en het kan best leuk zijn, maar waar het mij om gaat is dat een nummer voor mij TOTAAL niet beter of slechter wordt afhankelijk van de tekst. Ik neem het voor kennisgeving aan zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2024 10:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik weet datgene wat in die spoiler staat, maar het lukt me niet. Het zit niet van nature in me om erop te letten, tenzij Nederlandstalig en/of heel opvallend.
Het zullen m'n dancewortels zijn die op die manier nog steeds doorwerken, ondanks dat ik al jaren van alles en nog wat luister.
Mensen die niet naar lyrics van liedjes luisteren kan ik niet serieus nemen.TekstenmensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder de betekenis van lyrics zou ik waarschijnlijk veel minder muziekfreak zijn. Zo vaak dat een nummer me in de eerste plaats grijpt vanwege de songtekst![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2024 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik luister er soms wel naar en het kan best leuk zijn, maar waar het mij om gaat is dat een nummer voor mij TOTAAL niet beter of slechter wordt afhankelijk van de tekst. Ik neem het voor kennisgeving aan zeg maar.
En erg sympathiek kwam hij ook altijd over. Dit ITT Ernst Janzquote:Op maandag 30 december 2024 10:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vrienten was sowieso behoorlijk geniaal.
Je kan ook gewoon een screenshot maken oid, met een reminder in je agendaquote:Op maandag 30 december 2024 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maak even een foto van deze post, zodat ik je niet vergeet te vragen volgend jaar
Winter van Tori Amos zonder de tekst te luisteren, ok.quote:Op maandag 30 december 2024 10:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tekstenmensen![]()
Zonder de betekenis van lyrics zou ik waarschijnlijk veel minder muziekfreak zijn. Zo vaak dat een nummer me in de eerste plaats grijpt vanwege de songtekst![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een screenshot maken oid, met een reminder in je agenda
Heb nu zo'n beeld dat je met je camera een foto van het beeldscherm maakt.
Fotorolletje ontwikkelen, foto inlijsten en ophangen..
Die ben ik regelmatig tegengekomen hier en altijd vriendelijk. Dus dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En erg sympathiek kwam hij ook altijd over. Dit ITT Ernst Janz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |