Ik bel Benno Baksteen evenquote:Op maandag 30 december 2024 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer heb jij een uitdraai van het FOK!-detectives rapport over de Zuid-Korea vliegramp?
Ben benieuwd waarom een landingsgestel niet uitklapt door een botsing met vogels en waarom men een muur bouwt aan het einde van de landingsbaan.
Je techniek is het probleem. Je moet lopen alsof je keutel kopjes geeft.quote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag tijdens hardlopen echt last van mijn scheenbeen
Ga ik dood? @:picses29 @:flitsbezorger @:gurney_is_best_oke
Dood is wat overdreven maar amputatie zit er wel dik inquote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Had vandaag tijdens hardlopen echt last van mijn scheenbeen
Ga ik dood? @:picses29 @:flitsbezorger @:gurney_is_best_oke
Dik zal sowieso wel kloppen ja. Waarom ga je anders hardlopen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dood is wat overdreven maar amputatie zit er wel dik in
Hey bowa fijne jaarwisseling gap.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dik zal sowieso wel kloppen ja. Waarom ga je anders hardlopen.
Is morgen pas hé. Jij ook alvast maat.quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hey bowa fijne jaarwisseling gap.
Voor het geval we elkaar niet meer zien. ^^quote:Op maandag 30 december 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is morgen pas hé. Jij ook alvast maat.
Jij ook makkerquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast boys.
ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast boys.
Hou er wel rekening mee dat doorgaan met posten van Woordlescores in 2025 kan leiden tot hepatitis C.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:27 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1291 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1087 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
De laatste Woordle dit jaar
Het was een jaar met moeilijke woorden, makkelijke woorden en woorden die daar tussenin zaten. Mijn leukste Woordle herinnering van het jaar is dat het een heel moeilijk woord was en in hem al in 3 pogingen had geraden
Tot volgend jaar!
Bedankt makker, jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
Fijne jaarwisseling gewenst alvast, vrienden
Bedankt makker, jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast heren
Net verse erwtensoep gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Patatquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat lekker zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Net verse erwtensoep gemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Net verse erwtensoep gemaakt.
quote:Honderden liters erwtensoep over door afgelaste nieuwsjaarsduik
Door het afgelasten van de nieuwjaarsduik in Wijk aan Zee is er 800 liter snert over die eigenlijk uitgedeeld zou worden aan de deelnemers. De organisatie heeft laten weten dat de soep alsnog goed terechtkomt: de voedselbank neemt de erwtensoep van ze over. Dat meldt omroep NH.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik wens ook @:tong80 een fijne positieve jaarwisseling
Wijk aan Zee; daar moet je de hoogovensreportage van ZEMBLA uit 2008 eens over kijken.quote:
Oh ik heb friet gehad, komt wel dichtbij zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |