Lijkt er wel op. Hier kan je geen hekel aan hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Hebben we er weer één die we allemaal mooi vinden?
Mooi tochquote:
Beetje zoals bij het nummer tijdens de scene in Vanilla Sky met een tekenende Penelope Cruz. What's not to likequote:Op maandag 30 december 2024 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook niet op stemmen. Maar er lijkt me weinig aan te haten.
Als we iets leren van de t2000 is het wel dat in badgaan wel risicovol is.quote:Op maandag 30 december 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig nog niet in Badland(s)
quote:Op maandag 30 december 2024 10:18 schreef Gretzl het volgende:
Iemand die meewil naar het TOP 2000 café, 12:00-13:00?
Ik kan aan een tweede kaartje komen. Vraag maar even wat rond, want het is redelijk last minute
Sta je straks in de karaokebooth bij #385?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2024 10:18 schreef Gretzl het volgende:
Iemand die meewil naar het TOP 2000 café, 12:00-13:00?
Ik kan aan een tweede kaartje komen. Vraag maar even wat rond, want het is redelijk last minute
Lief dat je vraagt. Ik sla over. Vandaag is de dag van het oliebollen bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Mwah niet heel slecht, maar voor mijn gevoel heb ik hem gisteren ook al 23 keer gehoord en ik zal er niet ver naast zitten.quote:
Dat vond Meat Loaf ookquote:Op maandag 30 december 2024 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Roy Bittan op piano is altijd genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |