Ik bedoel ze allebei. En hun moeder.quote:Op maandag 30 december 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag je niet zeggen van raggel
anders kan men denken dat je het over junior hebt
En er moeten er nog 4 komenquote:
Nederland is een smakeloos land.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je die van Paranoid Android nog? Ik doe het wel, gebruik mijn Twitter toch nooit echt.
Ja, als ik op persoonlijke titel ooit een DM had gehad van Atze dat ik deze UI niet zou mogen gebruiken had ik hem best verwijderd, maar hij heeft er blijkbaar geen/onvoldoende problemen mee (het is duidelijk dat ik hem niet ben, zeg maar, zeker omdat hij combineert met StrootGOD).quote:Op maandag 30 december 2024 09:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Lmaoooooo [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Het erge bij Hazes is dat je in een stadion of kroeg hele goede muziek op kunt hebben staan en niemand interesseert het. Maar als dan Hazes voorbijkomt begint iedereen opeens mee te lallenquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als ik op persoonlijke titel ooit een DM had gehad van Atze dat ik deze UI niet zou mogen gebruiken had ik hem best verwijderd, maar hij heeft er blijkbaar geen/onvoldoende problemen mee (het is duidelijk dat ik hem niet ben, zeg maar, zeker omdat hij combineert met StrootGOD).
Wel leuk dat Timo toen meelas rondom BKS
Klinkt als een echte FOK!kerquote:
Kun je hier fulltime posten en Dagoduck verslaanquote:Op maandag 30 december 2024 09:55 schreef MTheBassman het volgende:
Collega in mn team net:
'Heb je nog wel wat te doen eigenlijk?'
Ik: 'Eigenlijk niet nee'
Collega: 'Je mag best vrij nemen voor de komende 2 dagen, ik verwacht niks van de werkgevers deze dagen, ik heb er geen problemen mee'
Rest van het team werkt die dagen niet. Dus bij deze is de werklaptop dichtgegaan voor de komende 2 dagen, een kind kan de was doen
TIMOquote:Op maandag 30 december 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk dat Timo toen meelas rondom BKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Timo had hem er eerder al op geattendeerd natuurlijk.quote:
Dago is niet te kloppen vrees ik, die maakt ultiem gebruik van de vrije tijd die die heeftquote:Op maandag 30 december 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hier fulltime posten en Dagoduck verslaan
Tof dat je er ook al bij was op de allereerste, legendarische editie van BKSquote:Op maandag 30 december 2024 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat allemaal omdat hij Portishead een 10 gaf. Wat een legende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |