Ja wat mij betreft komen er nog maar 2 betere nummers geloof ik waarvan 1 het volgende uurquote:Op maandag 30 december 2024 08:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat dit niet minstens 350 plekken hoger staat, als je weet wat er nog allemaal komt he

Of beter gezegd wellicht. Omdat ze hier te vaak naar hebben geluisterd. En naar de bananenplaat.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)

Zou wel de Donna Summer smiley kunnen zijn bij dit nummer.
 Zou wel de Donna Summer smiley kunnen zijn bij dit nummer.

Je bedoelt vrij hoog voor een smakeloos land?quote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit op zich een mooie notering voor de Impala, gegeven wat ik weet over de Top 2000 en Nederland.

Hopelijk wordt ie volgend jaar niet weer terug naar de nacht geworpenquote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit op zich een mooie notering voor de Impala, gegeven wat ik weet over de Top 2000 en Nederland.

Vind het eigenlijk iets te veel van hetzelfde. Beste tweetal was vannacht denk ik, maar daar zat wel een bulletin tussenquote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Gretzl het volgende:
100% zeker het beste b2b tweetal van de gehele Top 2000!!

Twee tienen op rij, dat is echt een zeldzaamheid

Life on Mars en Time to Give?quote:Op maandag 30 december 2024 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk iets te veel van hetzelfde. Beste tweetal was vannacht denk ik, maar daar zat wel een bulletin tussen

Ja ook onder Let It Happen weer klein stukje tafkap iddquote:Op maandag 30 december 2024 08:33 schreef Gretzl het volgende:
Jammer genoeg geen volledige versies van Let It Happen en I Feel Love, dat is dan weer een smetje

Wel beter dan in de eerste jaren, maar outro’s afkappen snap ik nog steeds niet. Lever dan gewoon wat in op die reclames ofzo, veel makkelijekrquote:Op maandag 30 december 2024 08:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja ook onder Let It Happen weer klein stukje tafkap idd

Volgens mij is dat dit jaar exact waar ja. Ik vind Waterfront zelf marginaal beter dan New Gold Dream.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij Simpele Zielen worden de noteringen altijd matiger naarmate de nummers kleiner worden

Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardigquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij Simpele Zielen worden de noteringen altijd matiger naarmate de nummers kleiner worden

Met Theme for Great Cities op 2001 beaam ik ditquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:

Niet de hits.quote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardig

Ja vooral SSIS staat smerig laagquote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardig

Vergeet Belfast Child niet. De aller vervelendstequote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snap echt niet dat deze Alive and Kicking en de twee plaatjes die nog gaan komen zoveel populairder zijn...

Kaars optioneelquote:Op maandag 30 december 2024 08:37 schreef ok01 het volgende:
Johan Derksen zit zich ergens af te trekken nu

Zet een kaars voor je moskee vannacht?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |