Gewoon er even tegenaan slaanquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio stuk. Ik ga een nieuwe kopen.
Same here, zet ik daar helemaal de wekker voor.quote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio stuk. Ik ga een nieuwe kopen.
Ik moet ergens op tijd zijn, dus blijf wel wakker. Heb komend uur ook een stemplaat voor de boegquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij blijft nog even hangen?
Maar dit is niet de outro maar een soort bridge.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)
Een hangbrug.quote:Op maandag 30 december 2024 08:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dit is niet de outro maar een soort bridge.
Omdat ze te vaak naar loveless hebben geluisterd.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)
Hoezo niet gekocht dan?quote:Op maandag 30 december 2024 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zaterdag nog mee in de hand gestaan... niet gekocht
Echt onbegrijpelijk dat dit niet minstens 350 plekken hoger staat, als je weet wat er nog allemaal komt hequote:Op maandag 30 december 2024 08:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooier dan dit wordt een muzikale trip toch bijna niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |