In amper twee jaar tijd, das knap jaquote:Op maandag 30 december 2024 08:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iemand had Stiekem 2000 keer gestreamd volgens Radio 2

Wacht wacht, niets zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 08:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In amper twee jaar tijd, das knap ja
Mijn nummer #1 heb ik 690 gedraaid in 13 jaar tijd, valt nog wel mee dan

Dat is drie keer per dag. Dat is wel toewijding!quote:Op maandag 30 december 2024 08:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]

De eerste keer dat-ie erin stond draaiden ze een of andere verknipte versie. Viesmad toen.quote:Op maandag 30 december 2024 08:23 schreef MielMonteur het volgende:
Ja dit is gewoon een classic. En gelukkig albumversie

Ik zat met mijn Spotify wrapped op de meestgedraaide plaat maar 19 keer in het jaar (en ik luister prima veel muziek). Diversiteit boven hyperfocus voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 08:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn nummer #1 heb ik 690 gedraaid in 13 jaar tijd, valt nog wel mee dan

Jij blijft nog even hangen?quote:Op maandag 30 december 2024 08:21 schreef ok01 het volgende:
Leuk om deze dan ook nog even mee te maken

Beter dan Bohemian Rhapsody iddquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef alpeko het volgende:
Ik zou dit overigens een perfecte nummer 1 vinden. Vlak voor 0u. Let it happen

xdquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radio stuk. Ik ga een nieuwe kopen.

Gewoon er even tegenaan slaanquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

Same here, zet ik daar helemaal de wekker voor.quote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik moet ergens op tijd zijn, dus blijf wel wakker. Heb komend uur ook een stemplaat voor de boegquote:Op maandag 30 december 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij blijft nog even hangen?

Maar dit is niet de outro maar een soort bridge.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)

Een hangbrug.quote:Op maandag 30 december 2024 08:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar dit is niet de outro maar een soort bridge.

Omdat ze te vaak naar loveless hebben geluisterd.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)

Hoezo niet gekocht dan?quote:Op maandag 30 december 2024 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zaterdag nog mee in de hand gestaan... niet gekocht

Echt onbegrijpelijk dat dit niet minstens 350 plekken hoger staat, als je weet wat er nog allemaal komt hequote:Op maandag 30 december 2024 08:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooier dan dit wordt een muzikale trip toch bijna niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |