Ja wat mij betreft komen er nog maar 2 betere nummers geloof ik waarvan 1 het volgende uurquote:Op maandag 30 december 2024 08:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat dit niet minstens 350 plekken hoger staat, als je weet wat er nog allemaal komt he
Of beter gezegd wellicht. Omdat ze hier te vaak naar hebben geluisterd. En naar de bananenplaat.quote:Op maandag 30 december 2024 08:25 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom zijn de meeste beruchte outro's gewoon hetzelfde deuntje 100x op repeat met een iets stijgende intensiteit? (Looking at you Instant Street)
Je bedoelt vrij hoog voor een smakeloos land?quote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit op zich een mooie notering voor de Impala, gegeven wat ik weet over de Top 2000 en Nederland.
Hopelijk wordt ie volgend jaar niet weer terug naar de nacht geworpenquote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit op zich een mooie notering voor de Impala, gegeven wat ik weet over de Top 2000 en Nederland.
Vind het eigenlijk iets te veel van hetzelfde. Beste tweetal was vannacht denk ik, maar daar zat wel een bulletin tussenquote:Op maandag 30 december 2024 08:30 schreef Gretzl het volgende:
100% zeker het beste b2b tweetal van de gehele Top 2000!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee tienen op rij, dat is echt een zeldzaamheid![]()
![]()
![]()
Life on Mars en Time to Give?quote:Op maandag 30 december 2024 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk iets te veel van hetzelfde. Beste tweetal was vannacht denk ik, maar daar zat wel een bulletin tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |