Ik ben in de 2e ronde, 16 man nog!quote:Op maandag 30 december 2024 04:03 schreef houdjemond het volgende:
Als er over 5 minuten geen Dago in beeld is ga ik écht slapen. 4 uur achter op schema.
JA NOG EEN GEWELDIGE REDEN om te willen gaanquote:Op maandag 30 december 2024 03:57 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl Maar dat heb jij ook gedaan!
Ik heb hem niet bewust meegemaakt, maar geloof het graagquote:Op maandag 30 december 2024 04:02 schreef datismijnmening het volgende:
Carter was een dramatische president
Ik houd van Meau, komt uit mijn stad en heeft op dezelfde school gezeten waar ik heb gewerkt en waar mijn mama nu werkt. Ze kwam laatst nog optreden in de aula met dat "stukje van mij" projectquote:Op maandag 30 december 2024 04:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JA NOG EEN GEWELDIGE REDEN om te willen gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al Gore was kut, Bush was kut. Gelukkig hebben we nu The Donaldquote:Op maandag 30 december 2024 04:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bewust meegemaakt, maar geloof het graag![]()
In 2000 baalde ik nog het meest van de uitslag van de presidentsverkiezingen, die Al Gore leek me wel een sympathieke vent en vond het enorm sneu voor hem dat ie op een paar honderd stemmen in Florida de race verloor. Terwijl ie met behoorlijke grote afstand de popular vote had gewonnen![]()
De seniele bejaarde is ook niks maar je kan toch niet oprecht blij zijn met die andere lamlul?quote:Op maandag 30 december 2024 04:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al Gore was kut, Bush was kut. Gelukkig hebben we nu The Donald
Topickiller. Qu'est-ce que c'est?quote:Op maandag 30 december 2024 04:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al Gore was kut, Bush was kut. Gelukkig hebben we nu The Donald
Geen café, dan ga ik nu echt.quote:Op maandag 30 december 2024 04:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Topickiller. Qu'est-ce que c'est?
Is gewoon degelijkquote:Op maandag 30 december 2024 04:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik deze dj zie.
Ik vind Trump een fantastische kerel. Het is dat hij niet drinkt maar zou graag een avondje met hem gaan clubbenquote:Op maandag 30 december 2024 04:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De seniele bejaarde is ook niks maar je kan toch niet oprecht blij zijn met die andere lamlul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |